Guest Lesandie

Ventetøj

7 indlæg i dette emne

Er i begyndt at købe ventetøj?

jeg har kun et par bukser jeg stadig kan knappe og to par leggins der kan gå endnu.

Er det tidligt at skulle ud og købe ventebukser? Har i købt noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke købt noget endnu. Jeg går meget med kjoler og leggins og det kan jeg nok et stykke tid endnu. Jeg har dog lånt en hel del store Bh'er af min veninde for mine egne kan jeg slet ikke passe. Men det var meget dejligt ikke at skulle ud og både prøve og invistere, det var SÅ nemt bare lige at hente dem hos min veninde og finde ud af hvad der passede.

Jeg har lånt en stor sæk med ventetøj af hende, men det er der ikke behov for endnu, så det har jeg bare ordnet og sorteret indtil videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt for dig.

VI har ikke så meget at rutte, især fordi vi står og skal flytte uventet og det koster lige 40000 kr.

Derudover køber Jeg sjældent tøj, så det er rigtig svært for mig at bruge penge på tøj der kun skal bruges kort tid. Flere leggins må være vejen frem :)

Jeg har også bh problemet.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt for dig.

VI har ikke så meget at rutte, især fordi vi står og skal flytte uventet og det koster lige 40000 kr.

Derudover køber Jeg sjældent tøj, så det er rigtig svært for mig at bruge penge på tøj der kun skal bruges kort tid. Flere leggins må være vejen frem :)

Jeg har også bh problemet.....

Det er også vildt dyrt at flytte! Jeg synes generelt min veninde var god ti at finde noget tøj/tunikaer som hun også kunne bruge bagefter - bortset fra det jeg har fået ud, men jeg bliver selv nødt til at invistere også selvom det overhovedet heller ikke huer mig at skulle bruge penge på noget jeg måske kun kan bruge 3-4 mdr. Jeg skal være pæn på jobbet hver dag, så jeg kan ikke helt snige mig uden om - jo hvis jeg nu bliver graviditetssygemeldt i 6. måned og kan klare den igennem på leggins, tanktops, en sweater og hjemmestrikkede sokker liggende i hval-stilling på sofaen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Åha.. Jeg vil altså lige sige, at jeg har anskaffet mig to par "Træningsbukser" fra h&m, som fungerer som fantastiske -have på ALTID- bukser.. Jeg lever simpelthen i dem.! Det er graviditetsbukser og koster 179 kr.. Bum.. Det er jo ikke så galt.. Og så har jeg købt ET par bomuldsbukser, også til 179 i sort, som jeg har på, når man ikke kan tillade sig at dukke op i slaskebukser.. Som bluser har jeg ALTID en stropbluse på, og så har jeg en masse forskellige cardigans med knapper (Så man kan have den åben), som jeg allerede havde fra inden jeg blev gravid, dvs. det forhåbentligt også kan bruges efter! ellers må der smides nogle kilo.. Men altså.. Slaskebukserne er en virkelig god investering! Især til de første par uger lige efter fødslen.. :)

Hvis altså man anskaffer sig nogle behagelige cardigangs, nogle stropbluser med strech, nogle gode hyggebukser og 2 par ventebukser i sort.. Så er man rigtig godt på vej! :D

Med hensyn til bh-problemet.. Så kan man bl.a. i babysam købe en vente bh fra mærket Carriwell, og de er HELT fantastiske! De koster 200, og er sømløse/uden bøjle, men yder stadig god støtte.. Også selvom man er storbarmet som jeg! Så det kan klart anbefales.. De laver også amme bh osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i mine joggingbukser, men jeg forlader heller ikke huset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forlader heller ikke huset, Er dagplejer. MÅske Jeg bare skal hoppe i de jogging bukser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER