frøkenen

Er der mon håb?!!

4 indlæg i dette emne

Dilemma!

Ganske kort:

Smed p-pillerne i 1. januar 2012.

Har aktiv forsøgt (med ÆL-tests) at blive gravid siden august 2012.

SIdste "rigtige" mens var 18.-21. september. Min cyklus er ca. 28 dage.

Jeg fik en svag mens-agtig blødning d. 13. oktober, altså 3 dage før forventet. Denne varede kun 2 dage, mod 4 normalt. Siden har jeg haft murrende smerter/fornemmelser i underlivet. Jeg har siden d. 13. testet negative graviditetstests, den seneste i morges. Siden d. 18. oktober har jeg haft lidt pletblødning, men ikke meget.

Mit spørsmål er nu, KAN jeg være gravid - er der mon en lille chance?

Det skal siges, at jeg meget få symptomer: øget tørst, kløe forneden, enkelte svedture, og i går fik jeg en kulderystetur på en ellers varm dag. Men der er ingen brystspænding, ingen lændesmerter, ingen tissetrang.

Jeg har næsten konstant den murrende fornemmelse i underlivet - i nat vågnede jeg ved det.

Hvad siger I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er svært at komme med et bud <_< det er så svært at tolke ens krop til tider! Men lyder mystisk . Har du haft regelmæssige cyklus ellers ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige, der vel godt kan være en chance for, du er gravid. Men - det kan også være du måske i virkeligheden bare går og er lidt småsyg.. Det er virkelig svært at sige, men jeg er selv sådan en, der kan tænke mig frem til et hvert tænkeligt symptom, så jeg kender det fortvivlende godt. Prøv at teste om et par dage - og ellers måske ring og spørg din læge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at blødning og negativ test ikke tyder godt.. Men jo, alt er jo muligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER