Little Angels <3

Status over forløbet.. SE HER..

10 indlæg i dette emne

Jeg tænkte bare, at det kunne være dejligt med en tråd, hvor vi kan holde status over forløbet.. Skrive om løst og fast, og ligeledes tilføje kommentarer, som er ment til tråden "følg en mave".. Man må altså i DENNE tråd gerne komme med opdatering om maven som vokser osv osv osv, og ligeledes hvornår man regner med at opdatere mave tråden med billeder, hvis man ønsker at tage del i denne.. :)

Så undgår vi, at "Følg en mave" bliver til en ren kommentar tråd, hvor man skal bladre 50 sider igennem, for at finde billederne.. Tanken er, at den skal være af samme princip som tråden "Hvem er vi".. Så, som sagt brug denne tråd, så holder vi den anden overskuelig og simpel... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der en der kan fortælle mig hvordan man oploader billeder herinde? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal klikke på "Anvend fuld editor".. Og når du så har klikket på den, så i bunden (hvis man ruller helt ned på siden), der står der tilføj fil (mener jeg).. HER kan man så tilføje billeder.. :) Og just in case, at billederne ikke oploades glidningsfrit, så skal du åbne billederne i microsoft picturemanager, og så skalere billedet ned i mindre format.. jeg bruger formatet, stort website.. Så kører det bare derud af.. :)

Så kan man altid vende tilbage, og redigere i sin besvarelse ved at trykke rediger - Anvend fuld editor, og så kan du ligeledes tilføje endnu flere billeder.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh.. Halsbrand.. <_<

Kvalme, træthed og halsbrand, det er så hvad min daglige cocktail består af.. Og jeg er ved at få direkte spat af det!! :(

Købte ellers beviscon idag, som skulle lægge et skumlåg på mavesækken, og afhjælpe syren, men NEJ! Det virker ikke en fløjtende hattefis! suk..... Bliver så nok nødt til at bruge alminox i stedet, som direkte neutraliserer mavesyren i stedet.. For det her er simpelthen mega surt!!

Andre med samme problem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh.. Halsbrand.. <_<

Kvalme, træthed og halsbrand, det er så hvad min daglige cocktail består af.. Og jeg er ved at få direkte spat af det!! :(

Købte ellers beviscon idag, som skulle lægge et skumlåg på mavesækken, og afhjælpe syren, men NEJ! Det virker ikke en fløjtende hattefis! suk..... Bliver så nok nødt til at bruge alminox i stedet, som direkte neutraliserer mavesyren i stedet.. For det her er simpelthen mega surt!!

Andre med samme problem?

Puuuh det lyder ikke godt!

Jeg har én gang drukket Samarin, men ellers har jeg bare bællet noget vand og så har jeg følt at mavesyren blev "fortyndet" og blev dernede, men alt i alt er jeg ikke hårdt ramt. Håber det går over for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver også at drikke med masse vand, men det er bare ligesom om, at min mavesæk er PÆNT ligeglad.. Suk.. :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg... Jeg havde stor glæde af mandler, som altså har en hel fantastisk virkning mod halsbrand, og så smager de jo skønt :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg... Jeg havde stor glæde af mandler, som altså har en hel fantastisk virkning mod halsbrand, og så smager de jo skønt :mam

Det er der mange som siger.. Jeg tænker bare.. Hvis ikke engang et direkte præparat mod halsbrand kan afhjælpe det, hvorfor skulle mandler så gøre en forskel.. :S

På den anden side, så skader det ikke at prøve, og hvem ved.. Måske er det lige dét, som skal vise sig at hjælpe...

TAK i hvert fald..! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der mange som siger.. Jeg tænker bare.. Hvis ikke engang et direkte præparat mod halsbrand kan afhjælpe det, hvorfor skulle mandler så gøre en forskel.. :S

På den anden side, så skader det ikke at prøve, og hvem ved.. Måske er det lige dét, som skal vise sig at hjælpe...

TAK i hvert fald..! ;)

Jeg afprøvede nærmest hele apoteket - uden effekt, men mandlerne virkede altså :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg afprøvede nærmest hele apoteket - uden effekt, men mandlerne virkede altså :)

EJ! Det skal altså prøves så! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER