sivtop

Ekstrem kvalme...

18 indlæg i dette emne

Ja.. det er hvad jeg har fanget :(

Aldrig havde jeg da troet det ville være så slemt. Men at vågne op med voldsom kvalme, og gå i seng med voldsom kvalme, det tærer virkelig :( Har haft det så skidt at jeg bare har lagt under min dyne i nogle dage... Kaster op og har bare ikke lyst til noget mad :(

Jeg er gravid for 5. gang, to er gået galt... Men aldrig har jeg da oplevet at ha det sådan. Det virkelig slemt... Og måtte bare lige ind og ynke lidt, nu jeg ik kan sove - pga kvalme... Urgh !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja.. det er hvad jeg har fanget :(

Aldrig havde jeg da troet det ville være så slemt. Men at vågne op med voldsom kvalme, og gå i seng med voldsom kvalme, det tærer virkelig :( Har haft det så skidt at jeg bare har lagt under min dyne i nogle dage... Kaster op og har bare ikke lyst til noget mad :(

Jeg er gravid for 5. gang, to er gået galt... Men aldrig har jeg da oplevet at ha det sådan. Det virkelig slemt... Og måtte bare lige ind og ynke lidt, nu jeg ik kan sove - pga kvalme... Urgh !!

Øv hvor træls!! Men kvalme skulle jo være et tegn på at alt er som det skal være :kram2 Håber at det bliver bedre og du kan få sovet ordentligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... Det har en gravid veninde også fortalt mig, hun havde fået af vide fra en sygeplejerske tror jeg det var, at det var tegn på en go graviditet ;)

Men uuuhh, hvor er det dog skrækkeligt at have det på denne måde :(

Vil spise en kiks - som har fået fast plads på mit sengebord - og prøve at få lidt søvn.. puuh. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls søde pige! :kram2 Håber snart kvalmen går i sig selv :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er bare så hårdt, at have så meget kvalme, kender ikke noget værre.. Kæmpe :kram2 til dig.. Håber at det ikke bliver værre og at det snart er på retur igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor hårdt - jeg kan godt følge dig. Har også lige haft en dag med 15 opkastninger puke.gif

Min gynækolog siger, at jo dårligere man har det jo bedre - selv om det kan være svært at se, når man står i det. Og jeg mener, Amina herinde fra fik at vide, dengang hun fik akut kvalme først i graviditeten, at det var fordi der blev skudt ekstra mange hormoner ud i systemet, så baby var godt beskyttet. Det trøster jeg mig selv med, når det ser sort ud icon_hug.gif

Men håber for dig, at du ikke skal lide sådan for længe, for man mister bare så meget mod og energi bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram

Håber, du snart får det bedre igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde.. tusind tak :*

Har i dag købt Seaband armbånd, troede faktisk ikke rigtig på dem, men er bare desperat!!

Har haft dem på hele dagen fra i eftermiddags, havde voldsom kvalme hele formiddagen. Ti minutter efter jeg tog dem på, forsvandt toppen af kvalmen.... Ku næsten ik tro det. Jeg havde stadig overhovedet ikke lyst til mad, men kunne bevæge mig rundt i stedet for at ligge forstenet i min seng.

I aften ku jeg spise aftensmad, og derefter ingen kvalme resten af aftenen... WHAT???! :)

Nu er de taget af, og er spændt på at se effekten når jeg ved jeg vågner op med kvalme igen i morgen eller i nat, og så tager dem på... Hvis de hjælper mig så meget, så er lykken gjort !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MrsAndersen... Ja, jeg prøver også at tænke som du skriver, at det er for noget godt. Og den historie du skriver der, den vil jeg tænke på når jeg har de skidte dage.. den kan lige løfte lidt :)

Undskyld manglende smileyer, er på fra mobilos :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt, hvis de armbånd hjælper så godt :loveshower

Skal man tage dem af om natten? Eller er det bare, fordi du vil se, om kvalmen kommer igen så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var egentlig for at teste om den kom igen, og så efterfølgende gik væk når jeg så tog dem på igen. Det gjorde den... både kom om morgenen, og gik væk efter noget tid jeg havde taget dem på igen, jeg tager dem ALDRIG af igen :loveshower

De fjerner det ikke helt, men gør at jeg for det meste kan fungere :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, du er virkelig heldig, at Seaband virker på dig - jeg synes slet ikke, de virker godt nok her boohoo.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre virkede seaband kun de første uger for mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører ikke til herinde men havde kvalme i alle 39 uger jeg ventede Felix og kastede meget op. Her blev akupunktur min redning. Prøvede både seabands og kvalmestillende medicin og det var ikke nok da det bar værst !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååhh... var vist osse lige lidt for hurtigt ude med jubelråbene, i går og i dag har jeg igen været fastlåst til sofaen... har det elendigt :puke

Er begyndt på B6 vitamin som jeg har læst om, spiser mange små måltider, ind i mellem har jeg lige en god time, men så vender det tilbage...så forfærdeligt.. :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen! :-)

jeg er i terminsgruppen februar 2013... Men synes bare lige jeg ville give lidt håb! :loveshower

Siden uge 5 til og med uge 19... Kasted jeg op hver evig eneste morgen og havde den vævreste kvalme, som jeg ikke engang vil ønske for min væreste fjende, hver dag! Men hyppige måltider er bare et hit! Ved godt at appetitten er MEGET lille når man har kvalme og kaster op, men den lille skal jo have lidt :-)

MEN MEN MEN! Lige pludselig var morgenkvalme og opkast VÆK! Selv min Jordemoder var i tvivl om jeg på noget tidpunkt i de 9 måneder skulle af med kvalme og opkast fordi det var så intens!

Men ja... Jeg blev fri for det... Eller kan da have en dag eller to med lidt kvalme, men det er til at holde ud!

Så hold ud piger og lad jer have ondt af jer selv og lade kæresten eller vennerne ordne det der skal ordnes! Jeg ved hvor nemt det lyder, men tænk positivt, det går over! :-)

Og til sidst vil jeg bare ønske jer en dejlig graviditet!

Mvh Julie Staal. Fra februar 2013 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du giver mig håb!!! ;)

Har osse lige været sammen med en veninde i dag som havde slem kvalme, og det stoppede uge 10 - 11.. åh hvor jeg håber jeg er så heldig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER