NytLiv

Så er jeg også klar...

7 indlæg i dette emne

Ja, så er jeg vist også klar til at melde mig ind her - har efterhånden "smuglæst" en del, men aldrig fået meldt min ankomst...

Jeg testede positiv i starten af december og fik det bekræftet af lægen ca. en uge efter. Er lige nu 7+5 og har termin midt i august.

Det er så ubeskriveligt dejligt, intenst og samtidig uvirkeligt!

Jeg har haft en del ubehag, ømme bryster og har aldrig i mit liv været så træt! Men samtidig nyder jeg også at mærke, at der sker en forandring med min krop... Og så er min kæreste så utrolig sød, omsorgsfuld og hjælpsom når det hele en gang imellem bliver en anelse uoverskueligt!

Lige nu forbereder jeg mig til at starte på studie igen på mandag, og ellers går jeg nok og tæller lidt ned til første lægebesøg d. 10. januar! Glæder mig, selvom jeg godt ved det ikke er det mest spændende i verdenen! :)

Godt nytår til alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange gange tillykke.. Jeg har "første" lægebesøg d. 7, hvor jeg også skal til en tidlig scanning (Som vi selv betaler).. Jeg er så nervøs og spændt på om alt er okay.. Håbe håbe håbe...

Hvor er det dejligt at have nogle herinde som står samme sted som en selv :loveshower

Endnu engang tillykke :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak - og i lige måde! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til :glad

Håber du bliver glad for at være i gruppen og vil dele spørgsmål, glæder og spænding..

Pøj pøj med det hele..

Godt nytår :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med den dejlige nyhed og velkommen til august 2011 :loveshower :goodluck :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!

Det er dejligt når andre siger tillykke - især fordi vi ikke har fortalt det til nogen endnu, andet end min læge! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER