GirlNation

Skal lige have luft!

6 indlæg i dette emne

Okay, det her bliver måske en smule negativt, men skal sgu lige have luft.

Til at starte med - Jeg synes sgu at det er hårdt, at være gravid! Havde ikke regnet med, at det ikke ville være det eller noget, men jeg synes sgu at det er hårdt! For det første er det her for mig ikke en planlagt graviditet, så jeg skal lige vænne mig til det hele. Der farer jo en million tanker igennem mig for tiden! Derudover har jeg kvalme, sover dårligt, vågner konstant om natten, bliver hurtigere træt end jeg plejer, min krop opfører sig underligt (Jeg sværger - Hvis ikke, at jeg vidste at jeg var gravid, var jeg blevet seriøst bange)og mit humør svinger rigtig meget!!

DET kan jeg godt håndtere! Det jeg har svært ved, at håndtere er alle de dumme mennesker, der ikke forstår at selvom jeg kun er 9 uger henne, så er det stadigvæk hårdt, at være gravid! Jeg mener - da jeg fik kvalme for 3 uger siden, var der sgu en der rullede øjne af mig og sagde "allerede?" . Helt ærligt - hvor er det bare trælst. Ja sgu, allerede - og det er ganske normalt! Det irriterer mig, at folk tror at de ved så meget om graviditet og hvordan jeg har det! For de ved ikke en skid! Jeg tror ikke helt, at alle forstår at graviditet er individuelt. Jeg synes - ligesom de fleste af jer - at de her første 12 uger virkelig er hårde! Jeg bekymrer mig konstant om min bette i maven og det kan godt være, at min mave ikke vokser, men jeg kan love jer for, at hormonerne kører på fulde tryk!

Puuuuuh... Det var godt med lidt luft :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt på bølgelængde med dig :)

Jeg synes også det er møghårdt.

Kvalme, træthed, dårlig søvn og bekymringer lider jeg også af. Samtidig med at man skal arbejde og alle de andre gøremål i løbet af dagen.

Det er vel helt normalt at kvalmen starter tidligt, gjorde mit også... mit er ved at aftage og så vidt jeg kan læse mig frem til er det også normalt at det begynder at aftage når man er 10-12 uger henne.

Der er nogen der siger at det bliver fantastisk, så lad os glæde os til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ enig!

Jeg har ligget sygemeldt i snart 2 uger pga kvalme. Jeg har dog ikke noget job så det gør ikke det vilde, men Nøj hvor jeg glæder mig til at kvalmen går væk og man kan stå op og have en masse overskud igen.

Jeg har mest dårlig samvittighed over for min søn, da jeg ikke kan lege, fjolle og lave ting sammen med ham som vi plejer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige på besøg fra februar..

Kan kun sige: Glæd dig til 2. trimester! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tæller dage.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her... Jeg er også totalt enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER