Annaperenna

Ahhh kvalmen er væk

7 indlæg i dette emne

men så bliver man jo nervøs - om nu baby har det godt nok.. GLÆDER mig til nakkefoldscanning, kom så brev så jeg ved hvornår!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder da skønt, hvis du er blevet kvalmen kvit. Syntes også at have læst et sted, at det er omkring dette tidpunkt, den ofte aftager. Er sikker på at baby har det super :gravid

Er det ikke også snart på tide du får besked om NF? Jeg skal afsted på mandag i næste uge, og vi har da termin tæt på hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme er også ved at aftage, så nogle dage kan jeg slet ikke mærke jeg er gravid og de dage hader jeg bare.

Jeg har tid til NF 1/11, det giver forhåbentligt noget ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også bare på det brev, er det ikke kommet i denne uge ringer jeg til læge mandag( de holder lukke ti denne uge) jeg er jo uge 12 på fredag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik faktisk at vide af lægen at der kom indkaldelse til NF og jordemorder besøg og hvis ikke jeg modtog brev derfra skulle jeg selv kontakte dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at jeg ville prøve at kontakte sygehuset og høre om der var sket en fejl, siden du ikke har hørt noget endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg prøver da lige at se om min læge har en der dækker når de nu er lukket ned i ferien for at finde ud af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER