Banshee

Tidlig scanning..

17 indlæg i dette emne

Hvor mange af jer betaler jer til en tidlig scanning??

Jeg har lige bestilt en - 800 kr. Kæresten synes det er dumt, når vi jo får en scanning indenfor en måned.. <_< Men jeg har bare brug for at få vished!!!! Har bare brug for at vide om der "er liv".. Om vi virkelig skal være forældre!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt følge dig i at du gerne vil have vished. Jeg går også med en temmelig underlig fornemmelse og vil bare gerne have tid til NF-scanning så hurtigt som muligt.

Jeg vidste egentlig ikke at man kunne betale sig fra en tidlig scanning, men i vores tilfælde vil det ikke være aktuelt pga. vores økonomi i øjeblikket. Og jeg skal formentlig til NF i løbet af januar så det må jeg vente på og bare være tålmodig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal give 825 kr.. Så får vi en dvd, billeder samt fastsat termin og cirka 20 mins scanning.. Altsammen i det tilfælde at der er liv i spiren selvfølgelig.. Håbe håbe hååååbe.

Normalt ville jeg heller ikke bruge "så mange penge" på at "spare en måned"... men jeg kan bare mærke på mig selv jeg ikke kan holde ud til at gå og vente!!!

Heldigvis har jeg fået udbetalt næsten 4000kr ekstra denne måned, så pengene var til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg skal scannes på mandag d. 3 januar.

Jeg er i den situation, at jeg desværre har en GUL bag mig, derfor mente lægen, at jeg skulle scannes så hurtigt som muligt.

Og når lægen sender en afsted er det jo gratis.

Jeg har også dårlige lunger (astma), så jeg bliver nok også denne gang scannet ofte, ca hver 2-3 uge.

Dette er skønt i starten, men fra ca 5 måned blir det altså en smule træls... (gjorde det sidste gang)

Nå men når det er sagt, ja så glæder jeg mig også til at blive scannet, det blir nu skønt at få vished, for ja det savner man lidt, når man har set på de 2 streger på testerne et stykke tid :)

Betina 8+0

Ps: hvordan får i de billeder ind der viser hvor langt i er henne, og/eller hvor "gamle" jeres børn er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg skal scannes på mandag d. 3 januar.

Jeg er i den situation, at jeg desværre har en GUL bag mig, derfor mente lægen, at jeg skulle scannes så hurtigt som muligt.

Og når lægen sender en afsted er det jo gratis.

Jeg har også dårlige lunger (astma), så jeg bliver nok også denne gang scannet ofte, ca hver 2-3 uge.

Dette er skønt i starten, men fra ca 5 måned blir det altså en smule træls... (gjorde det sidste gang)

Nå men når det er sagt, ja så glæder jeg mig også til at blive scannet, det blir nu skønt at få vished, for ja det savner man lidt, når man har set på de 2 streger på testerne et stykke tid :)

Betina 8+0

Ps: hvordan får i de billeder ind der viser hvor langt i er henne, og/eller hvor "gamle" jeres børn er :)

Hvis du trykker på den der er i min signatur eller en andens så kommer du til en hjemmeside hvor du kan lave dem. Når du har lavet en du gerne vil have får du en kode du skal kopiere ind i din signatur under dit kontrolpanel herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også en ticker.. Håber ikke den skal ændres på fredag - andet end plus minus nogle dage i hvertfald! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik lavet en tryghedsscanning den 23. december (7+0) og den viste den fineste lillefis med et blinkende hjerte :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik lavet en tryghedsscanning den 23. december (7+0) og den viste den fineste lillefis med et blinkende hjerte :loveshower

Ej, jeg håber bare så meget vi ser et blink :loveshower Det SKAL vi bare!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Ja jeg skulle så scannes igår mandag.

Men pga sygdom måtte jeg aflyse, så scanningen bliver i stedet på torsdag d. 6/1

Hilsen Betina 8+3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du trykker på den der er i min signatur eller en andens så kommer du til en hjemmeside hvor du kan lave dem. Når du har lavet en du gerne vil have får du en kode du skal kopiere ind i din signatur under dit kontrolpanel herinde :)

Ok tak...

meeeen... der kommer forskellige muligheder frem, og kan ski ikke hitte ud af det...

ER der en spceiel man skal vælge.

for websites, email signatures osv...

Næ tror ski jeg fandt ud af det nu :)

YxwMp1.png

mfJMp1.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Ja jeg skulle så scannes igår mandag.

Men pga sygdom måtte jeg aflyse, så scanningen bliver i stedet på torsdag d. 6/1

Hilsen Betina 8+3

Er det en i selv betaler?? Jeg er så nervøs/spændt.. Lidt eksamensagtigt.

Har lige i dag talt med min chef om det, og fortalt ham hvordan og hvorledes. Han er den mest fantastiske chef man kan forestille sig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Ja jeg skulle så scannes igår mandag.

Men pga sygdom måtte jeg aflyse, så scanningen bliver i stedet på torsdag d. 6/1

Hilsen Betina 8+3

Er det en i selv betaler?? Jeg er så nervøs/spændt.. Lidt eksamensagtigt.

Har lige i dag talt med min chef om det, og fortalt ham hvordan og hvorledes. Han er den mest fantastiske chef man kan forestille sig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak...

meeeen... der kommer forskellige muligheder frem, og kan ski ikke hitte ud af det...

ER der en spceiel man skal vælge.

for websites, email signatures osv...

Næ tror ski jeg fandt ud af det nu :)

YxwMp1.png

mfJMp1.png

Ja, du skal bare sætte dem ind i din signatur nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, du skal bare sætte dem ind i din signatur nu :)

Øh jo...

Og hvorn' gør jeg så lige det??

Du kan nok regne ud, at jeg ikke er verdens største computernørd :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm ja ingen nørd, men det gik da alligevel...

Hvor er jeg bare go' :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wee.. Dygtig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aflyst vores skanning i morgen - da vi tog til en tryghedsskanning i dag for at se jordbæret :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER