Little Angels <3

Nyt middel mod kvalme..! Og det virker..

12 indlæg i dette emne

Min mor har været så elskværdig, at undersøge markedet for mig, og har gjort sig den opdagelse, at man altså kan købe skub op is mod kvalme.. De er af mærket lollipops, og refereres til som "iced soothies".. De er lavede af naturlige ingredienser, og inderholder altså ingen kunstige farve- eller sødestoffer.. Det er i pakker af 20 stk, og koster så.. Hold nu fast.. 80 kr pakken.. :blink

MEN mine damer.. DET VIRKER FISEN SKISME! Og så er det efter min mening hver en kr værd.. Der er 5 forskellige smagsvarianter i pakken.. Lidt for enhver smag, men det er utraditionelle smage som: Lemon/mint (GOD), Ingerfær (AD!), lime/vanillie (hm?), grape/mandarin (GOD) og kamille/appelsin (GOD).

Overordnet vil jeg sige de er okay gode i smagen, men mere eller mindre interessant. Men.. det virker altså! :loveshower

Man kan vidst købe dem via Jordemoder.dk.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh.. Ved bare man kan købe dem på deres klinik i fredericia.. Skal nok søge lidt videre efter dem.. Har samme oplevelse idag.. de hjælper.. HURTIGT!

Dog fandt jeg også dette.. Tjek det lige ud, virker interessant!

http://www.min-mave.dk/debat/thread-2054698.htm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kan være jeg skal investere i sådan nogle.

Er ved at være ret træt af æbler og riskiks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Dét forstår jeg fisme godt.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B003UNHHYG

Er det det her?

Og hvis du har fundet det til 80,- så vil jeg godt vide hvor for amazon vil have140,- men kan jo være der er mere i!!

regner lidt med at det lykkedes mig igår at blive gravid igår:D så smugkikkede lige på de forskellige terminsgruppe:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke mere i pr pak på denne side..! Men vi har som sagt skaffet dem i klinikken her i fredericia.. Jeg vil gerne ved lejlighed spørge dem, hvor man ellers kan skaffe dem.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desuden er det en anden slags smage de har på amazon..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki jeg har kun 15 km til fredericia så burde nok godt kunne klare at tage dertil for at købe det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja mon ikke.. ;) Deres hjemmeside hedder jordemoder.dk

Der kan du finde deres adresse.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER