Morpige

Hjælp til 2 års gave til en pige

26 indlæg i dette emne

Min lille søde Niece fylder 2 år. Vi havde en fin bondegård i træ til hende, men min svigermor og svigerfar siger at det vil aldrig blive brugt, hun er slet ikke til den slags.

Problemet er at hun og hendes søster på 4 år har alt legetøj i hele verdenen. Men fordelen er at de er lidt forskellige. Den store er prinsesse med Hello Kitty og masser af lyserødt.

Men den lille er ikke sådan. Hun vil gerne lege med biler (Det gav vi hende i julegave) og trykke på knapper. Men hun arver jo alt. SÅ hun har køkken, scooter, gåbiler, løbecykler, kasseapparat, parkeringshus osv osv.

Men hvad kunne sådan en lille pige tænke sig, som er lidt utraditionelt? Jeg er lidt lost. Tænker lidt i lægesæt, men det er for tidligt ikke? Har I nogle ideer?

(Jeg sætter sjældent max beløb på, men vi snakker nok ikke over 400 kr.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvem siger ikke hun falder for bondegården og den vil blive meget brugt. Jeg kan huske min søskende og jeg havde en det altid var skænderier om hvem der skulle lege med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvem siger ikke hun falder for bondegården og den vil blive meget brugt. Jeg kan huske min søskende og jeg havde en det altid var skænderier om hvem der skulle lege med

Ja sådan tænkte jeg også. Jeg ville selv så gerne have sådan en som barn. Men kender du ikke det. De var enige om at det var en dårlig ting. Så nu tør jeg ikke give den. Kan altid sælge den. Det er sådan en til 800 kr. som jeg har fået som "belønning" for at hjælpe en pige jeg kender. Og Alexander har aldrig rigtigt været til den slags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja sådan tænkte jeg også. Jeg ville selv så gerne have sådan en som barn. Men kender du ikke det. De var enige om at det var en dårlig ting. Så nu tør jeg ikke give den. Kan altid sælge den. Det er sådan en til 800 kr. som jeg har fået som "belønning" for at hjælpe en pige jeg kender. Og Alexander har aldrig rigtigt været til den slags

Joo kender det godt vi købte en julegave hvor vi fik det samme af vide men de var da ret glade for den, for de fik den alligevel da det er mig der bestemmer hved jeg gir.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joo kender det godt vi købte en julegave hvor vi fik det samme af vide men de var da ret glade for den, for de fik den alligevel da det er mig der bestemmer hved jeg gir.

ja jeg bestemmer også. Men de ser jo den lille niece hver uge og kender bedre hendes behov. Men et eller andet sted er jeg lidt småsur over at de sagde det og satte mig i det dilemma

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå du er, det er også underligt.

Har desværre ingen forslag er bedst til drenge gaver ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå du er, det er også underligt.

Har desværre ingen forslag er bedst til drenge gaver ;)

også her :) eller prinsesse ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hva med sådan et børnedigital kamera ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hva med sådan et børnedigital kamera ??

ja det er en god idé og det gav vi hendes søster sidste år. Men når man er 2 år forstår man ikke helt den slags. Først når man bliver 3-4 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rengøringssæt kunne det være noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rengøringssæt kunne det være noget?

Det fik vores lille niece et år, hun har vist været rigtig glad for det :)

Hvad med noget Duplo? det bruger alle børn da :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fik vores lille niece et år, hun har vist været rigtig glad for det :)

Hvad med noget Duplo? det bruger alle børn da :)

Tak :)

Duplo har de tons af. De to piger har så meget legetøj at man forstår det ikke. Alexander har også meget. Men slet ikke SÅ meget. Men der er også meget som de ikke har. Men spørgsmålet er om alderen er til det og om piger i dag overhovedet gider den slags som jeg tænker på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit link

Mit link

Mit link

Jeg tænker i de retninger her. Der har de ikke noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit link

Mit link

Mit link

Jeg tænker i de retninger her. Der har de ikke noget

Super gode ideer, kan huske jeg selv legede med de 2 nederste link, og synes det var ret sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super gode ideer, kan huske jeg selv legede med de 2 nederste link, og synes det var ret sjovt :)

Tak :) Ja også her. Synes nemlig de var sjove !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to nederste har jeg også leget med. Ville nok købe den sidste til hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to nederste har jeg også leget med. Ville nok købe den sidste til hende :)

Tak Dorthe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den her går. Synes I den er god til en to-årig (hendes bedste far har iøvrigt en gård og en traktor, så jeg synes jo det passer ret godt)

Mit link

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en tur i legoland, djurs, bio eller sådan noget? Tænker at hun måske synes det var fantastisk at få at vide, at moster kommer og henter dig en dag, og så gør vi det sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en tur i legoland, djurs, bio eller sådan noget? Tænker at hun måske synes det var fantastisk at få at vide, at moster kommer og henter dig en dag, og så gør vi det sammen?

Nej det er ikke muligt desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den her går. Synes I den er god til en to-årig (hendes bedste far har iøvrigt en gård og en traktor, så jeg synes jo det passer ret godt)

Mit link

Ejj hvor er den sød, den har jeg ikke set før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj hvor er den sød, den har jeg ikke set før :)

tak. Tror du den er noget for en toårig`?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak. Tror du den er noget for en toårig`?

Ja det tror jeg det er, også fordi den er som alle de andre bondegårde man kan købe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tror jeg det er, også fordi den er som alle de andre bondegårde man kan købe.

Tak Dorthe

Nu har svigermor også ringet og sagt hun synes det er en rigtig god gave (bare hun da kan bestemme sig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er præcis spdan mine piger er,dog er det den yngste som er en rigtig pige og den ældste som er til lidt mere vilde og krative lege..

De er også ca 2 og 4 år...

Jeg tror da sagtens at sådan en bondgård ville være et hit,hvilket barn er ikke vild med dyr?

Ellers så får min 2 årige datter et lægesæt i fødsesldags gave,jeg synes det er en udemærket alder at få det i..

Ellers ville jeg købe noget til kreativ leg,gode farver eller modelervoks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER