fru-lkh

Udflåd

5 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg fik en SA for ca 3 uger siden. Men det der undrer mig er, at jeg i 4 dage nu har haft det der æggehvide-agtige udflåd, som jeg plejer at få når jeg har ægløsning - men 4 dage alligevel?? Kan det evt. betyde noget andet??

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal slet ikke gøre mig klog på kvindekroppen, har opgivet den for læææææænge siden ;)

For jeg synes nemlig jeg kan få det der såkaldt ÆL slim flere gange på en cyklus..

Så håber det er fordi du er ekstra modtaglig i denne måned, eller det er fordi der allerede gemmer sig en lille bebs derinde igen :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal slet ikke gøre mig klog på kvindekroppen, har opgivet den for læææææænge siden ;)

For jeg synes nemlig jeg kan få det der såkaldt ÆL slim flere gange på en cyklus..

Så håber det er fordi du er ekstra modtaglig i denne måned, eller det er fordi der allerede gemmer sig en lille bebs derinde igen :bd :bd

Tak for dit svar:)

Ja, kroppen er en indviklet sag :rolleyes Så nu må vi se hvad der sker :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever det samme, har så haft det siden weekenden :huh og de sidste 3 dage med ÆL smerter! Positiv ÆL test mandag og næsten positiv idag ??? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst mig frem til at æggehvide udflådet kan vare mellem 1 og 5 dage ca. normalt set, så jeg tror det er helt normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER