stilletten

testhold uge 42

36 indlæg i dette emne

Hej Piger!

det kunne være rigtigt hyggeligt med et testhold til uge 42. Jeg har ikke fundet det andet sted på forummet, så nu opretter jeg en.

Jeg håber der er flere der vil være med good20luck.gif

gravid = loveshower.gif

menstruation = argh2.gif

venter endnu = blabla.gif

Mandag 15.oktober:

Tirsdag 16. oktober:

Onsdag 17. oktober:

mortilsmuksak, Felixmor, Girly 1988, Betty87

Torsdag 18.oktober:

Fredag 19. oktober:

Stilletten

Lørdag 20. oktober:

Søndag 21. oktober:

Mannie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil godt på onsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på til onsdag, men forventer lidt mens...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventer mens i weekenden eller start næste uge...men sæt mig bar på til onsdag så må vi se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne på onsdag - jeg forventer mens senest tirsdag, så onsdag d. 17 må være dagen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der har regnet på en mulig termin og tjekket den kinesiske kalender for en spådom om kønnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der har regnet på en mulig termin og tjekket den kinesiske kalender for en spådom om kønnet?

Jeg har kun terminsdato %14 dage... Måske skulle man lige checke kalenderen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun terminsdato %14 dage... Måske skulle man lige checke kalenderen :whistling

Spændende, den siger dreng hvis den passer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på til onsdag, men forventer lidt mens...

Men hepper alligevel :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ved at være snart vi tester - nogen som har nogen fornemmelser?!

Jeg tror desværre ikke på den denne gang :( Har ingen symptomer på noget som helst!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tegn? Næh det er ikke slemt altså bortset fra kvalme (som jeg har lyst til at styre med saltlakrids), træthed og ondt i den nederste del af maven som om der er en muskel der er overanstrengt. Om jeg har lyst til at teste? Oh yes men er vist lige tidlig nok. Men vil ikke afvise i snydetest i løbet ag weekenden...,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er på!

Håber på positiv test søndag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tegn?

Njarh.... ikke rigtigt. Skal ofte tisse. Er meget træt, men ud over det, så er jeg lidt usikker på min ægløsning. Den viste negativ, men med en svag antydning af streg nummer to 3 dage i træk i sidste uge. Så jeg er noget spændt på om min rytme er i orden endnu eller ej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hepper alligevel :balloons

Hvor er du fantastisk :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tegn? Næh det er ikke slemt altså bortset fra kvalme (som jeg har lyst til at styre med saltlakrids), træthed og ondt i den nederste del af maven som om der er en muskel der er overanstrengt. Om jeg har lyst til at teste? Oh yes men er vist lige tidlig nok. Men vil ikke afvise i snydetest i løbet ag weekenden...,

Og så forsvandt alle tegnene. Skod :( men har tilgengæld scoret mig en øjenbetændelse og jeg skal stå fadder i morgen til min lille nevø. Øv altså. Og er lige kommet over en halsbetændelse. Huhej hvor det går :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mens her øv øv...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pokkers girly! sad.gif

Jeg håber, du er heldig næste måned så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg synes ventetiden er lang!!

Og så kan jeg ikke rigtigt lure min krop af. Øget tissetrang, ellers ikke rigtigt noget.

Men... jeg har ikke haft en positiv ægløsningstest endnu, men mange der var næsten positive med en svag streg. 3 dage i streg lørdag, søndag og mandag omkring den 6. oktober, altså i sidste weekend, og igen torsdag i denne uge.

Så måske jeg vælger at teste både onsdag og lørdag og væbner mig med lidt tålmodighed. Måske jeg skal høre til i testhold uge 43 også? Burde have haft ægløsning på ca. 20. dagen onsdag 3. oktober... med en cyklus på normalt 33-36 dage

Vi har mere eller mindre dagligt sex, så vi skal nok ramme ægløsningen jo whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg synes ventetiden er lang!!

Og så kan jeg ikke rigtigt lure min krop af. Øget tissetrang, ellers ikke rigtigt noget.

Men... jeg har ikke haft en positiv ægløsningstest endnu, men mange der var næsten positive med en svag streg. 3 dage i streg lørdag, søndag og mandag omkring den 6. oktober, altså i sidste weekend, og igen torsdag i denne uge.

Så måske jeg vælger at teste både onsdag og lørdag og væbner mig med lidt tålmodighed. Måske jeg skal høre til i testhold uge 43 også? Burde have haft ægløsning på ca. 20. dagen onsdag 3. oktober... med en cyklus på normalt 33-36 dage

Vi har mere eller mindre dagligt sex, så vi skal nok ramme ægløsningen jo whistling.gif

Du må gerne være med i vores testhold uge 43 også :yay nu flere testere nu mere spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens i går!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens i går!!

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens i går!!

Øv søde heppede ellers på dig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test pg ingen mens :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER