Morpige

gratis årshoroskop

15 indlæg i dette emne

Mit link

For dem der er til horoskoper :) Så er der årshoroskop fra ude og hjemme gratis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

undskyld mig, men hvor er krebsen henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld mig, men hvor er krebsen henne?

Krebsen er udgået. Den findes ikke mere

:lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krebsen

Godt man selv kan regne ud hvad linket er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Så kan jeg heller ik bruge det til meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krebsen er udgået. Den findes ikke mere

:lolhit :lolhit

:lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krebsen

tirsdag 28.12.10 - Af Redaktion

KREBSEN 22. juni - 22. juli

Hvornår møder jeg manden i mit liv, og hvornår bliver jeg gravid? - stil dine egne spørgsmål til astrolog

For krebsen handler 2011 om, at du skal udvikle dig på det personlige plan og udvide din horisont – uanset hvor gammel du er. I dit kærlighedsliv vil du blive mere bevidst om, hvad du ønsker dig af din nuværende partner. Hvis du er single, er der gode muligheder for romantik hen over sommeren.

KÆRLIGHED

Året står helt klart i kærlighedens tegn. I begyndelsen af året kan en forelskelse vende helt op og ned på hele dit følelsesregister. Hvis du allerede har en partner, skal du tænke dig godt om, inden du kaster dig ud i nye eventyr. Dog er det vigtigt, at du allerede i januar/februar bruger tid på at se dit følelsesliv klart.

Hvis du har et forhold, som har haltet længe, vil denne periode frem til marts give dig svar på, om det er værd at fortsætte, eller du i stedet skal gå egne veje. Hen over sommeren kan et menneske fra din fortid dukke op, og som man siger – gammel kærlighed ruster ikke, og måske du støder på en ekskæreste, og tro ikke, at det er helt tilfældigt, hvem du møder på din vej.

Læs også: Sådan er den typiske Krebs

Har du et solidt forhold med en partner, som du har kendt længe, kan denne sommer give dig mere frihed. I stoler mere på hinanden og derfor giver I hinanden mere råderum. Det kan tænkes, at du rejser på en miniferie med veninderne. I august står den dog på masser af romantik, og her vil du nyde din partner til fulde. Det er som om, at du kommer ud af din skal og er bedre til at fortælle, hvad du har brug for, og din partner vil give dig feedback ved at handle på de ting, du behøver.

I efteråret går dit kærlighedsliv ind i en fase, hvor du ønsker mere fysisk kontakt. Er du single, vil du være mere åben for kortere bekendtskaber. I november tyder flere aspekter på, at du flytter sammen med din elskede, eller det kan være, at du flytter til et nyt og bedre sted sammen med din samlever.

ARBEJDE

I begyndelsen af året har du travlt, og det passer dig fint, for på jobbet ser det ud til, at du er rimeligt selvkørende uden det store sociale behov. Dog skal du passe på ikke at blive helt usynlig. I februar/marts begynder du at kede dig lidt, så tag på noget efteruddannelse eller måske et kursus om personlig udvikling.

Du har en tendens til at undervurdere dig selv, og et kursusforløb vil kunne hjælpe dig til at indkredse dine personlige værdier og forhåbentlig få løftet dit selvværd. I løbet af sommeren er det også tid til lønforhandlinger, og det er på tide, at du bliver værdsat for din indsats. Meget tyder på en øget indtjening på dette tidspunkt, men det kan selvfølgelig også bare være, at du tager noget ekstra arbejde. I løbet af efteråret kan travlhed på jobbet få dig til at glemme vigtige aftaler.

Kig derfor en ekstra gang i kalenderen, inden du laver nye møder. Hen mod slutningen af året er du blevet god til at give dig selv nye udfordringer, så hvis du keder dig på jobbet, finder du bare en spændende fritidsaktivitet. I december kan der være fokus på udlandet – måske tager du på en arbejdsrelateret rejse eller får job i udlandet.

REJSER

Som krebs har du brug for at få masser af omsorg, når du er på ferie. Sats derfor på en ferie, hvor du kan blive forkælet med massage, spabade og lignende. Samtidig skal du holde ferien med dine allernærmeste, så I som familie får ladet op. Det bedste tidspunkt for ferie vil være maj/juni.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

både manden og jeg er krebs, så det lyder jo spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vist ikke læse vægten for manden, der står at jeg med stor sandsynlighed bliver gravid :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det må jeg da hellere meddele min mand :D

Er du allerede i forhold, kan det tænkes, at du bliver gift i løbet af sommeren – august er velegnet til forlovelse og bryllup. I september når frugtbarheden et højdepunkt, så planlægger du at blive gravid, vil du have gode chancer i det tidlige efterår. I slutningen af året falder der ro over dig og dit kærlighedsliv.

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmm ikke vildt opmuntrende og læse.. <_<

nå det var da ikke godt. Må vi læse med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå det var da ikke godt. Må vi læse med?

Er "Tvilling"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lyder nu egentligt helt okay. Og mandens faktisk oz.

Jeg er stenbuk og manden er løve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er "Tvilling"...

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER