Miss-Mette

Hindeløsning

11 indlæg i dette emne

På torsdag, om en uge, skal jeg have løsnet hinderne, hvis jeg selvfølgelig ikke har født inden :rolleyes

Jeg søger jeres erfaringer med hindeløsning, virker det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik løsnet hinder 41+0 (lørdag) søndag gik slimproppen. Så skete der desværre ikke mere. Tirsdag løsnede de lidt hinder igen. Onsdag aften fik jeg veer og hun er født torsdag morgen kl 6 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik løsnet hinder 41+3. Tre timer efter gik vandet, en time efter startet veerne, og fire timer efter vandafgang var han født ;o) Så for mig var det meget effektivt og jeg fik en dejlig hurtig fødsel.

Held og lykke til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik løsnet hinder 41+1 og han blev født 41+3 og da man skal have født indenfor 24 efter hindeløsningen, for at de anser det for at virke, så virkede det ikke hos mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik løsnet hinder kl 9 da jeg var 40+6.. hun er født kl 1744 ;)

Jeg fik allerede murren, da jeg gik fra sygehuset og nåede kun lige hjem, så kom de første veer.. :)

Synes i øvrigt IKKE det gjorde ondt at få løsnet hinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik løsnet hinder kl 9 da jeg var 40+6.. hun er født kl 1744 ;)

Jeg fik allerede murren, da jeg gik fra sygehuset og nåede kun lige hjem, så kom de første veer.. :)

Synes i øvrigt IKKE det gjorde ondt at få løsnet hinder :)

åÅÅååååh hvor vil jeg gerne gøre dig denne succes efter!!! :rolleyes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik hindeløsning 41+3 kl 9 (havde 2 cm livmoderhals), fik veer kl 20, var til tjek på sygehus 00.30 - 6 cm åben og kl 4.18 var hun født :)

Havde en DRØMMEFØDSEL! Ingen smertestillende eller noget og sov mellem alle veerne - FANTASTISK! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det i går?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik godt, jeg var allerede 3 cm åben og havde en livmoderhals på kun 0,5 cm, inden hun gjorde noget! Så nu afventer jeg "bare" veerne begynder men de lader vente på sig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det gik godt,ja tålmodighed er en dyd, jeg sender dig her, massere af ve-støv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang fin jeg løsnet hinder 41+2 om morgenen og havde vandafgang + begyndende veer om natten - fødte kl. 10.24 (ca. et døgn efter hindeløsningen)

Anden gang fik jeg hindeløsning 39+3 (torsdag) og havde tegnblødning om aftenen + dagen efter. Lørdag 17.30 startede veerne og fødte mandag 17.26!!!

Trejde gang - tror jeg vil forsøge at nære mig og ikk få løsnet hinder...

Held og lykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER