Malene ling

Hår blegning og amning?

8 indlæg i dette emne

Ja nu har jeg jo i de 9 mdr lillepigen har ligget og hygget i mavsen , undgået ALT kemi og parfume osv. Nu 16 dage efter fødsel opdager jeg til skræk og rædsel mir spejlbillede... Shit mand en udvoksning af leverpostejsfarvet hårbund.., kan man mon ikke tillade sig at få lidt lyse striber i uden at baby får det i mælken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har farvet bryn og vipper, men der skal farven heller ikke på huden. Personligt vil jeg undgå hårfarve, for jeg har undersøgt det (ville SÅ gerne farve mit hår) og det virker bare voldsomt uhensigtsmæssig, allergifremkaldene, kraft fremkaldende osv for de små pus (der er en tråd i "øko og alternativ" om emnet). Men hvis du ikke kan leve uden så undersøg om der er en "grøn" salon i nærheden, de bruger de reneste produkter, og så tænker jeg at striber jo ikke er hele hårbunden der bliver fedtet ind i kemi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke gøre det så længe jeg ammer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jdg ville heller ikke gøre det. Tror ikke der reelt set er nogen forskel på om babyen får det via blodeg eller mælken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har farvet bryn og vipper, men der skal farven heller ikke på huden. Personligt vil jeg undgå hårfarve, for jeg har undersøgt det (ville SÅ gerne farve mit hår) og det virker bare voldsomt uhensigtsmæssig, allergifremkaldene, kraft fremkaldende osv for de små pus (der er en tråd i "øko og alternativ" om emnet). Men hvis du ikke kan leve uden så undersøg om der er en "grøn" salon i nærheden, de bruger de reneste produkter, og så tænker jeg at striber jo ikke er hele hårbunden der bliver fedtet ind i kemi.

:ditto Har også fået farvet vipper og bryn (btw. så kommer farven da på huden, når man farver bryn? Men selvfølgelig i noget mindre mængder, end hvis det var hele parykken man fik farvet), men ville ikke turde få farvet håret. :unsure Surt med udgroninger :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Har også fået farvet vipper og bryn (btw. så kommer farven da på huden, når man farver bryn? Men selvfølgelig i noget mindre mængder, end hvis det var hele parykken man fik farvet), men ville ikke turde få farvet håret. :unsure Surt med udgroninger :kram2

Ja det er rigtig, men var MEGET påpasselig og tørrede straks af der hvor det kom udenfor. Desuden skal det jo kun sidde max 10 min og hårfarve 30-40 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået farvet hår, også i graviditeten, med økohårfarve.. min frisør sagde at det er så sundt at man kan spise det :whistling men jeg ville absolut ikke få det bleget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det var også det jeg frygtede ... Så må jeg knalde noget citronsaft i og sætte mig ud i solen 3)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER