Julie Staal

Hvordan går det hos jer derude? :)

5 indlæg i dette emne

Hej! :loveshower

Her gå det god! Udover når den lille synes hun skal holde sin mor vågen, med spark hele natten.. Men det er nu også en dejlig følelse og glæde over endelig at kan mærke der er liv!

Vi går bare herhjemme og bliver utålmodige og vil så gerne snart se hende :) hun vokser som hun skal og som scanningsjordemoderen sagde: er hun næsten for perfekt velskabt! :) det kan man jo kun være stolt af! ;)

Vi er også igang med at diskutere navne herhjemme... Vi er indtil videre blevet enige om: Mikala, Nicole og Filippa.

Har i snakket om navne og måske også bestemt et endeligt?

Håber i alle trives med jeres små guldklumpe?! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her går det også ok igen ovenpå en slem forskrækkelse med blærebetændelse, plukkeveer og en måske igangværende fødsel! :huh

Jeg mærker spark hver dag så det er bare dejligt!

I morgen skal vi til MD-scanning, glæder mig til at se min lille prinsesse igen! :kuller

Og måske lige få bekræftet at hun stadig er en pige! ;)

Vi taler også lidt navne herhjemme, men puha jeg synes det er svært at vælge det rigtige navn! Indtil videre er vi mest opsat på Mila... Men vi har også haft Olivia, Emilia, Noa, Maia og en masse andre i tankerne.

Jeg er halvvejs nu (20+1) men kan bare slet ikke vente til det bliver februar og hun kommer ud til os!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons

Her går det rigtig godt. Vi var i denne uge til MD scanning - alt ser fint ud, og vi venter en lille dreng. Jeg mærker ham sparke flere gange om dagen, så det er bare dejligt.

Efter vi fik kønnet at vide, har jeg været ude og købe babytøj :shop Jeg har købt det sødeste drengetøj i H&M, og så fandt jeg nogle Hummel bodyer, som jeg heller ikke kunne stå for.

Vi har talt lidt om navne, men jeg synes, det er svært - jeg havde fundet en masse gode pigenavne, men de må gemmes til en anden god gang :-) Lige nu taler vi om Mads, Rasmus og Simon (kæresten taler også om Mikkel, men det kan jeg ikke helt finde ud af, hvad jeg synes om <_< )

Jeg har det rigtig godt, jeg har faktisk ingen gener, så det er fantastisk. Det går mig lidt på, at vægten stiger som den gør, men jeg må jo bare stoppe med at spise så meget :sandie og lave noget mere motion :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det efterhånden godt og den rigtige vej.

Vi har været igennem en masse problemer. Jeg har været tæt på at blive indlagt på psyk pga min depression, jeg har været flyttet hjem til mine forældre og måtte desværre undvære mine drenge fra tidligere forhold.

Men nu går det den rigtige vej igen, og jeg er for alvor begyndt at nyde at maven vokser og prinsessen sparker.

Jeg skal gå sygemeldt indtil barslen starter den 20/12.

Alle mine undersøgelser ved JM forgår stadig på OUH, og ikke nok med det men så er jeg blevet den "heldige" vinder af at skulle måle blodsukker 2 gange om ugen, da jeg ikke kan få lavet en glykosebelastning.. Og det giver så en del ekstra kontroller på OUH. Men jeg er efterhånden ligeglad med at skal tage afsted.. Er vildt lykkelig over at vi skal have en lillesøster :loveshower

Jeg har en tid ved JM om 3 uger, og til den tid skal jeg have taget beslutning omkring min medicin. Fødselslægen har påpeget at det kunne være en rigtig god ide at komme igang med min medicin igen, inden vi kommer for tæt på termin. Da chancen for at jeg for en fødselsdepression er meget stor. Og det vil skade på barnet og mig. Det er ikke rart at få sådan en besked. Men jeg ved at der går 4-6 uger før det virker og så er der under 10 uger til termin.

Men udover alt det vi har været igennem her. Så har jeg det meget bedre og jeg er begyndt at være mere glad og nyder graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det vel egentlig meget godt :) Men alt er jo relativt ;) Så hvis jeg ikke havde min sygdom at give skylden for mine gener, ville jeg nok skrive at det gik skidt. Men i forhold til hvor skidt jeg havde det før jeg kom i behandling, så er det her sgu egentlig en smal sag ;)

Nu har vi her den sidste uge været på Kreta med 30 grader, høj solskin og en ufattelig dårlig hotelseng, og jeg kan tydeligt ikke holde til at lave særligt meget. Får ondt i kroppen og bliver svimmel m.m. af gåture. Og i flyet på vej hjem var jeg også lige ved at drætte om efter en smule turbolens. Men hvis jeg bare tager den med ro, så klarer jeg mig fint :)

Mine fingre har været en del hævet nogle gange mens vi har været nede i varmen. Er spændt på om det stopper igen nu vi er kommet hjem, eller om det er noget nyt jeg skal døje med.

Jeg er begyndt at kunne mærke babyen, hvilket har været dagligt den sidste uges tid :) Det er sgu en sjov følelse, og jeg kommer ofte til at grine når det sker. :P

Og så er min mave eksploderet i størrelse. Jeg synes dælme jeg er blevet ret stor, meget hurtigt! :)

I morgen skal vi til skanning på Skejby hvor det både er alm. MD skanning og hjerteskanning, som vi jo går til regelmæssigt. Og vi GLÆDER os! :D Forhåbenligt finder vi ud af om det er en lille pige eller en lille dreng vi skal have :)

Ellers nyder jeg at være blevet sygemeldt på fuld tid. Det giver mig virkelig den mentale ro jeg har brug for, nu hvor jeg oven i alt min fysiske sygdom er blevet stresset.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER