Annaperenna

Melder mig her

31 indlæg i dette emne

Haha fnis ja jeg har været på bryllupsklar.dk siden 2005.... såååe øhh whistling.gif

Jeg blev gift d. 25.august 2012 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha ha, ja det kan man godt sige hun har ;) Hun må være en af de meste kendte derinde sammen med Mette :) Tror vi er rigtig mange derindefra! Kunne være sjovt at lave en tråd (når man vil være offentlig) med sit søster-BK brugernavn så man kunne læse om hinandens bryllupper!

den er jeg med på... Men ikke endnu ;) selvom den nok er nem at regne ud, men jaja ssshhh det snakker vi ikke om (endnu)

Haha fnis ja jeg har været på bryllupsklar.dk siden 2005.... såååe øhh whistling.gifJeg blev gift d. 25.august 2012 :)

Haha godt så - jamen så har jeg fulgt dig derinde Anna :whistling

Og ja det kunne altså være rigtig sjovt at lave sådan en tråd - men jeg vil heller ikke stå helt frem endnu, for derinde er jeg rimelig genkendelig og ved at nogle af mine bekendte har fundet mig derinde, så man ved aldrig om de er herinde også :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den er jeg med på... Men ikke endnu ;) selvom den nok er nem at regne ud, men jaja ssshhh det snakker vi ikke om (endnu)

Nu er der heldigvis mange Metter ;) Så hvis man ikke ved hvem du er endnu behøver man ud fra det du skriver ikke vide det ellers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha godt så - jamen så har jeg fulgt dig derinde Anna :whistling

Og ja det kunne altså være rigtig sjovt at lave sådan en tråd - men jeg vil heller ikke stå helt frem endnu, for derinde er jeg rimelig genkendelig og ved at nogle af mine bekendte har fundet mig derinde, så man ved aldrig om de er herinde også :box

Nej jeg vil heller ikke offentliggøre min identitet inden NF, så stadig 5 uger tilbage. Men glæder mig til at kunne fortælle mere om mig selv, synes min tråd er så kedelig når jeg ikke kan komme med personlige detaljer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg vil heller ikke offentliggøre min identitet inden NF, så stadig 5 uger tilbage. Men glæder mig til at kunne fortælle mere om mig selv, synes min tråd er så kedelig når jeg ikke kan komme med personlige detaljer <_<

Jamen jeg er klart også tilhænger af at fortælle mere om sig selv, men jeg gider bare heller ikke at nogle mennesker som kender mig, vil vide det før f.eks. mine forældre - så jeg forstår godt du venter, men glæder mig da til at finde ud af om jeg har fulgt dig på bryllupsklar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er klart også tilhænger af at fortælle mere om sig selv, men jeg gider bare heller ikke at nogle mennesker som kender mig, vil vide det før f.eks. mine forældre - så jeg forstår godt du venter, men glæder mig da til at finde ud af om jeg har fulgt dig på bryllupsklar :)

Vi kan jo bare udveksle brugernavne over PM ;) Men nu blev jeg gift sidste år så det er jo efterhånden en gammel forberedelses og beretningstråd jeg har mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER