Guest

Brudekjoler, hvad gjorde i med dem...

163 indlæg i dette emne

Nu er jeg godt nok ikke blevet gift i min endnu, men jeg kan allerede nu lidt mærke, at jeg ikke nænner at sælge den. Og den vil ikke egne sig til at blive farvet og blive en festkjole... Så jeg tror bare at den får lov at lægge i sådan en opbevaringskasse indtil jeg bliver gammel og grå. Men så kan jeg altid liiiiige gå ind og ae lidt for den. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole var i silke - to dele skræddersyet med skørt og corsage - og det ligger i bunden af et skab i en pose til jeg en dag kan passe det igen -> optimist :rolleyes :D Så får jeg det farvet i en skøn mørkeblå farve og lagt skørtet op til narrestreger :bunny

Jeg er i øvrigt forlængst skilt - men kjolen var sgi skøn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg solgte min kjole (og heldigvis for det, for tænk sig hvis jeg skulle til at gøre det nu) ELSKEDE min kjole, men da jeg var/er en stor pige (var en str 56 til brylluppet) og synes det var svært at finde flotte kjoler til store piger, så synes jeg den skulle have lov til at pynte på endnu en smuk stor brud.... I får lige et billede af den med mig og min bonusfar (ja for den kommende ex mand skal jeg nok forskåne jer for ;)

SUK - jeg elskede den kjole - men med mit held og de ærmer var jeg nok endt med sauce op til albuerne :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SUK - jeg elskede den kjole - men med mit held og de ærmer var jeg nok endt med sauce op til albuerne :blush

Det varjo det der var smart... ærmerne var åbne fra albyen og ned, så man skulle bare svinge dem over på siden så faldt de ingen steder i nærheden af sovsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er nu også sat til salg.. bliver den ikke solgt får den bare lov at hænge i skabet til kobberbrylluppet.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole hænger på loftet. Nænner ikke at skille mig af med det og nænnede heller ikke at sy den om til dåbskjole. Har faktisk også min mors hængende og overvejede kort om jeg skulle have haft den på til brylluppet, men den passede mig desværre ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også lige sat min kjole til salg dog til overpris :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hænger stadig i skabet. Hvad der videre skal ske med den, har jeg ikke besluttet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det bare nogen smukke kjoler og brude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er et af min brudekjole

ih02m1.jpg

havde den også på til min nieces barnedåb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er et af min brudekjole

ih02m1.jpg

havde den også på til min nieces barnedåb

Den er bare rigtig sød!

Dine strømper er simpelthen så flotte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige pakket min brudekjole væk/ned. Den har siden august 09 stået på en gine på vores kontor, men nu har jeg pakket den ned i en speciel syrefrikasse til netop den kjole. Og nu ligger den i mit walk in closet i kælderen på en hylde, og ginen står også dernede med en anden kjole på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er bare rigtig sød!

Dine strømper er simpelthen så flotte!

tak skal du have ja synes også de var rigtig søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER