Susse

Jakke eller ej?

9 indlæg i dette emne

Jeg er meget i tvivl om jeg skal købe en jakke til S eller ej. Jeg har selvfølgelig købt en flyverdragt til hende og så har jeg en rigtig tyk striktrøje... Men vil det være en fordel med en jakke også?

S er Knap 8 måneder nu og starter i institution til januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg ville nok købe en jakke også.. Det havde Mille dengang og var faktisk ret glad for den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også i tvivl! Alle de ting man skal tage stilling til :blink

Ligenu har jeg en forårsjakke jeg har arvet - den tager jo vinden når vi går tur i barnevognen, men den er jo ikke varm. Synes ligesom ikke jeg behøver spendere unødigt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke købe en.. når hun starter institution vil hun formentlig have flyverdragten på ude.. alternativt kommer man langt med en tyk trøje og regnjakke/termojakke over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jakke - helt klart, nogle situationer kræver en jakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jakke - helt klart, nogle situationer kræver en jakke.

Hvilke? Kan ikke helt gennemskue det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har arbejdet i institution med små børn flere steder i landet, og har ALDRIG oplevet at små børn havde jakker på ud, jo en lun sommerdag, men ellers aldrig.

De har altid haft forskellige dragte på: flyverdragt, termodragt (ikke 2delt), flecedragt osv.

Faktisk har de meget mere brug for varme/at være tør omkring benene fordi de jo sidder på jorden. Jeg har oplevet flere gange at de små har haft regnbukser/termobukser på uden jakke, men virkelig aldrig omvendt.

Så jeg tænker selv at jeg til den tid vil købe dragte og en god tyk trøje, som du jo allerede har.

Noget andet er, at mange forældre selv giver jakken på når børnene skal hjem (til ude i bilen vil jeg gå ud fra) men der kan man igen vel bare bruge trøjen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis man om vinteren skal ud og køre bil så er en flyverdragt utrolig upraktisk.

hvis vejret er køligt men ikke koldt kan en flyverdragt være for varm

skal man bare lige skynde sig ud af døren er en flyverdragt igen upraktisk

når man skal sidde i barnevognen og har en dyne over er det mere praktisk med en jakke

man bliver træt af at skulle bruge tid på at give dem en flyverdragt på HVER gang man skal ud af døren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis man om vinteren skal ud og køre bil så er en flyverdragt utrolig upraktisk.

hvis vejret er køligt men ikke koldt kan en flyverdragt være for varm

skal man bare lige skynde sig ud af døren er en flyverdragt igen upraktisk

når man skal sidde i barnevognen og har en dyne over er det mere praktisk med en jakke

man bliver træt af at skulle bruge tid på at give dem en flyverdragt på HVER gang man skal ud af døren!

Oki mange tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER