Maybe

ammeindlæg

10 indlæg i dette emne

kort spørgsmål :)

ammeindlæg hvor tit skifter i?

jeg troede mine ville være gennemblødte mega tit, men nej, så tænker hvor tit man bør skiftet?

Da jeg faktisk tror jeg ville kunne bruge mine 1 hele dag, og det trods jeg har rigeligt med mælk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis de ikke var våde skiftede jeg om aftenen inden jeg gik i seng. Og igen om morgenen :-)

Ellers skiftede jeg bare efter behov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skifter, når jeg går i bad (dvs. almindeligvis hver morgen) medmindre selvfølgelig de bliver våde inden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skifter hver morgen efter bad. De er slet ikke fugtige ellers ville jeg skifte oftere... Så det kommer meget an på hvor meget man lækker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skifter efter amning på det bryst jeg har ammet, men det er fordi Mie har haft trøske og så bliver jeg ski lidt fanatisk :whistling - men de er nu også fugtige hver gang og det er optimale leve forhold for svamp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skifter dem lige så snart de er våde. Så typisk ved den første morgenamning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skiftede stort set ved hver amning. I starten var det fordi de var gennemblødte (på det bryst der ikke blev ammet fra) og senere husker jeg faktisk ikke hvorfor. Jeg tror egentlig at det har været fordi jeg lækkede hele perioden hvor jeg ammede.

Denne gang har jeg lavet lidt mere research og er sådan kommet til at tænke på om det bare var nogle ringe ammeindlæg jeg brugte.

Håber hvertfald at det denne gang stabiliserer sig hurtigt, så jeg slipper for at skifte så tit.

Lyder også til at det er mest normalt at skifte få gang om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis de ikke var våde skiftede jeg om aftenen inden jeg gik i seng. Og igen om morgenen :-)

Ellers skiftede jeg bare efter behov

Ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skifter jeg kun om morgenen og ellers en sjælden gang, hvis de bliver fugtige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bruger jeg dem ikke mere fordi jeg ikke synes jeg lækker længere. Men jeg skiftede ca. 1 gang om dagen, som regel efter jeg havde været i bad. Og ellers hvis de føltes tunge af mælk (de sugede godt, så jeg kunne aldrig mærke hvis de var våde).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER