Dorthe

Har i været på udsalg?

100 indlæg i dette emne

Gælder det hvis det er juleslik??? :balloon De har nemlig 50% på juleslik i vores fakta og superbrugs, så fik lige købt snebolde og M&Ms..

Nåå jo også så har jeg shoppet, 3 brio Disney biler til drengenes værelse.. :)

Ja det er på tilbud, så glæder det :)

Går dog selv en laaaaang buge udenom udsalg af slik ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ov ja vi også købt udsalgsvarer, hvis slik gælder. I spar har de twistposer til en 5´er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ov ja vi også købt udsalgsvarer, hvis slik gælder. I spar har de twistposer til en 5´er

Godt vi ikke har en spar her i byen ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt vi ikke har en spar her i byen ^_^

vi har så også købt en del poser <_< , men jeg har bestemt, at jeg må spise alt det slik, jeg kan frem til nytår, og så er det tilbage på kuren... Håber så lidt, at jeg får så meget, at jeg får nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej alt den snak om slik.. Nu er jeg jo sliksulten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej alt den snak om slik.. Nu er jeg jo sliksulten

så kør en tur i spar og køb twistposer til 5 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har så også købt en del poser <_< , men jeg har bestemt, at jeg må spise alt det slik, jeg kan frem til nytår, og så er det tilbage på kuren... Håber så lidt, at jeg får så meget, at jeg får nok..

Det samme har jeg sat mig for, først efter nytår vil jeg begynde at kæmpe med de 10 kg igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kør en tur i spar og køb twistposer til 5 kr.

Shhhyyyyyy, spar er kun 500 meter væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg rippet nettet for børnetøj :loveshower

Fandt bla en Ticket overgangsjakke til Mille der var sat ned fra 599 til 179 kroner - haps :balloon og en ej sikke lej heldragt der var sat ned til 109 kroner.. En hummel sommerdragt der var sat ned fra 199 til 59 kroner og en småfolk sommerdragt der var sat ned fra 199 til 89 kroner :)

Købte for 900 kroner og havde tøjet ikke været på udsalg havde det kostet over 2000 kroner, så har virkelig sparet penge :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, har også shoppet juleslik til 5 kroner for en pose :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så HAR jeg været på udsalg - tak skæbne med mennesker.

Men mine små søde kid havde da heldigvis taget artig-dragten på i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope- har ikke været afsted endnu, men måske man skulle tage ud og ose sidst på ugen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte, at jeg ville ligge tråden herinde, da ikke alle shopper baby/børnetøj på udsalg :)

Det var da en god høst du har fået dig. Synes det er smart at du skriver til butikken ang. portoen, det har jeg aldrig tænkt på. Har bare ladet vær med at købe tøjet, når portoen var så høj ;)

Jamen det er da bare helt i orden :) Det er da også helt passende da det ikke kun handler om børnetøj. :)

Ja...jeg er fræk nok, men har selv haft webshop, så derfor jeg jeg godt spørge, også om rabat etc. for de vil jo mægtig gerne sælge! Der er dog nogle få som bare ikke er til at hugge eller stikke i og der handler jeg bare ikke.

Hos miniaturen.dk fx er der 75 kr på portoen....og gratis fragt ved køb over 800 kr...jeg står nogle gange og mangler lige ET par bukser eller EN bluse....så gider jeg da ikke gi det samme som varen måske koster...men hun handler over TS

og hvis man bare skriver til hende på én af hendes annoncer derinde, så skal man kun betale det varen koster reelt i porto :) Smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg rippet nettet for børnetøj :loveshower Fandt bla en Ticket overgangsjakke til Mille der var sat ned fra 599 til 179 kroner - haps :balloon og en ej sikke lej heldragt der var sat ned til 109 kroner.. En hummel sommerdragt der var sat ned fra 199 til 59 kroner og en småfolk sommerdragt der var sat ned fra 199 til 89 kroner :)Købte for 900 kroner og havde tøjet ikke været på udsalg havde det kostet over 2000 kroner, så har virkelig sparet penge :yiepie

Hold da nogle gode tilbud du har fundet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg ikke - Har heller ikke lige haft tid, da jeg arbejder i denne uge....

Men har da fået byttet gaver og fået pengene tilbage, så vil jeg se om jeg ikk kan finde noget senere...Måske til udsalget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så HAR jeg været på udsalg - tak skæbne med mennesker.

Men mine små søde kid havde da heldigvis taget artig-dragten på i dag :)

Dejlig for dig at de havde fundet den dragt frem i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg opgav helt at gå på jagt med alle de mennesker der var ude med samme formål som jeg, så tager en tur når alle andre er startet job ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg opgav helt at gå på jagt med alle de mennesker der var ude med samme formål som jeg, så tager en tur når alle andre er startet job ;)

Håber der er noget tilbage så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm Jeg kom lige forbi Bonaparte.dk for lidt siden og købte:

post-259-099226100 1293713752_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og dette var hvad jeg købte ved filabel den anden dag:

post-259-062996700 1293714208_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm Jeg kom lige forbi Bonaparte.dk for lidt siden og købte:post-259-099226100 1293713752_thumb.jpg

Og dette var hvad jeg købte ved filabel den anden dag:post-259-062996700 1293714208_thumb.jpg

fede indkøb stinnapigen, er helt vild med nederdelen. Og så tænker jeg super lækkert børnetøj, er især vild med den med stjernerne. Jeg tør slet ikke begive mig ud i at købe børnetøj endnu, for har jo ingen ide om, hvor gammel vores barn er, når vi får det i forslag eller, når vi kan hente det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der er noget tilbage så :)

Ellers overlever jeg sagtens uden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers overlever jeg sagtens uden...

Det ville være noget skidt hvis du ikke kunne det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm Jeg kom lige forbi Bonaparte.dk for lidt siden og købte:

post-259-099226100 1293713752_thumb.jpg

Skal vist lige have kigget på deres side ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vist lige have kigget på deres side ;)

Du skal skynde dig så.. for der er dælme godt nok ikke meget tilbage.. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER