Abelka

BKs største taber - uge 52

12 indlæg i dette emne

:sm Vi starter med at uddele slag til Bussen, Brumbassen, Calla, Sandie og Anja-q

SKAM Jer! :klap

Og så til juleflæsket!c007.gif

hej78: 106,2 : - 1,9 kg t57.gif

Abelka: 98,1: + 0,1 kg

Vestnic: 70,4: + 0,8 kg

Morpige: 105,7: + 1,0 kg

Micro 73,8

TILLYKKE til: hej78 :glad – må jeg tilføje :gp

Ny i denne uge er Charlotte 92,4 kg- velkommen til og go' kamp :)

Husk: næste vægt i en pm senest på tirsdag kl. 20.00

Har man ikke meldt tilbage i 2 uger bliver man taget af listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke.

Jeg havde heller ikke lyst til at sende vægten afsted denne gang, men synes egentlig det er ok efter juleaften og 3 julefrokoster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld undskyld... har bare været skam fyldt med sygdom herhjemme de sidste par uger, og søndag aften havde jeg lægevagt ude til mig selv... <_< Dobbeltsidende lungebetændelse, samt halsbetændelse til mig... Dobbelt op på øv.. Så har ikke set skyggen af en vægt og tror sgu jeg har taget alt det tabte på igen.. Men nå, sådan er det... Louise, jeg er på banen igen på tirsdag.... :balloon

Knuser til jer alle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld undskyld... har bare været skam fyldt med sygdom herhjemme de sidste par uger, og søndag aften havde jeg lægevagt ude til mig selv... <_< Dobbeltsidende lungebetændelse, samt halsbetændelse til mig... Dobbelt op på øv.. Så har ikke set skyggen af en vægt og tror sgu jeg har taget alt det tabte på igen.. Men nå, sådan er det... Louise, jeg er på banen igen på tirsdag.... :balloon

Knuser til jer alle...

Det' i ården sveske - go' bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hhahahaha I det mindste er vi alle lige dårlige, bortset fra en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hhahahaha I det mindste er vi alle lige dårlige, bortset fra en :)

Ja jeg var da faktisk også lettet over ikke at være den eneste der er klædt i rødt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her stod den også på plus... Glemte bare at aflevere vægten til tiden :-( Meen jeg er med igen i næste uge :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen

Jeg må hellere lige tilføje at jeg ved sidste uges vejning lige havde fået mens., hvor jeg tager min 1 kg på, så en del af vægttabet er nok fra sidste uge, men nu er den ekstra vædske forsvundet så derfor det store vægttab - jeg har passet vældig på i julen men har både fået and med sprødt skind, ris ala mande 2 gange, småkager og lidt konfekt, så utroligt at jeg har tabt så meget.

Nu skal vi jo kæmpe over nytåret hvor vi herhjemme skal have fantastisk lækker mad - så mon ikke det står lidt stille i næste uge herfr (HÅBER selvfølgelig på et vægttab alligevel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen

Jeg må hellere lige tilføje at jeg ved sidste uges vejning lige havde fået mens., hvor jeg tager min 1 kg på, så en del af vægttabet er nok fra sidste uge, men nu er den ekstra vædske forsvundet så derfor det store vægttab - jeg har passet vældig på i julen men har både fået and med sprødt skind, ris ala mande 2 gange, småkager og lidt konfekt, så utroligt at jeg har tabt så meget.

Nu skal vi jo kæmpe over nytåret hvor vi herhjemme skal have fantastisk lækker mad - så mon ikke det står lidt stille i næste uge herfr (HÅBER selvfølgelig på et vægttab alligevel)

ja det er flot alligevel synes jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen

Jeg må hellere lige tilføje at jeg ved sidste uges vejning lige havde fået mens., hvor jeg tager min 1 kg på, så en del af vægttabet er nok fra sidste uge, men nu er den ekstra vædske forsvundet så derfor det store vægttab - jeg har passet vældig på i julen men har både fået and med sprødt skind, ris ala mande 2 gange, småkager og lidt konfekt, så utroligt at jeg har tabt så meget.

Nu skal vi jo kæmpe over nytåret hvor vi herhjemme skal have fantastisk lækker mad - så mon ikke det står lidt stille i næste uge herfr (HÅBER selvfølgelig på et vægttab alligevel)

Uanset hvad så er det da vildt sejt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry. Tænkte på det mandag. Men jeg er også nede med sygdom ... Og Gud hvor er jeg træt af det. Får jo ikke lavet en fis. Nå men surprise ... Så har jeg også taget 0,4 kg på. Men det r ok. Går i gang igen efter sygdom og nytår :0) rigtigt godt slankt nytår til jer alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER