mikkelmille

en tur på fG

44 indlæg i dette emne

nu magter jeg snart ikke mere - kl 21 tog vi på fødegang med 3 min mellem veer og det gjorde ondt - vi ankommet og hun siger at han står og presser meget på og står lavt og er min 3 cm åben - hun køre en strimmel og kan se der er 3 min mellem, men hun mener de stadig mangler lidt styrke og i i med vandet ikke er gået ville hun ikke gøre noget - udover at bede om akutscanning til idag hvis det var muligt da hun skød ham til 2500 de tilbød jeg kunne blive indlagt d hn mente at jeg var mm fra at gå i fødsel og eftersom det gik stærkt sidst.. men nej nej... vi tog hjem - og sikke en køre tur - og nu efter en lortenat er vi nu tilbage på regelmæssige plukkeveer...!! jeg kunne tude nu... magter ikke mere.. især ikke fordi jeg bløder en hel del ENDNU..!! og ka som hun sagde igår havde babyen været større så havde hn kunnet forsvare at de prikkede fostervandet men hun ville gerne have mig til scanning først..men hun sagde også at fødslen kunne ikke være tættere på, så mon ikke set blev mandag tirsdag - eller inden for en uge fordi han presser godt ned af.. men ved det ikke selv mere, og nå ja alle min blødninger og sammentrækninger som jo skyldes blærebetændelse - de fandt så ud af at jeg IKKE har blærebetændelse...!!! det var jo det jeg sagde til dem....!! b

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ejj.. Håber godt nok snart at guldklumpen kommer ud til dig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja nu må vi se om de finder tid til at scanne idag eller hvad de gør... hun mente jeg skulle scannes først for det kunne evt forsvare en hindesprængning.. men Gud hvor er det træls at han ikke kan presses nok ned nu..!!! det fortsætter så idag med sammentrækningerne og blødninger - tør jo knap kalde det veer længere.. og min krop er udmattet nu..!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du snart får en afklaring og noget ro på :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg kan godt forstå at du synes det er hårdt :kram2 håber snart at der sker noget mere, så du kan få det overstået og få jeres guldklump ud til jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 vis af :kram :kram

Puha for en tur :( det jeg render med er da vand i forhold til hvad du går igennem :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 cm - henvisning sendt til akutscannig / og jordmoderen rådede os til at blive tæt på sygehuset den næste time eller to

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber snart der sker noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at der snart sker noget mere, eller at de GØR noget for dig så du kan få det ' overstået'

:goodluck :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mon ik der sker noget nu :whistling :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 min mellem men guuud det gør ondt nu - vi overvejer at ringe derind snart... vi har trods alt over 30 km og jeg frygter sjovt ikke at lave en lynfødsel denne gang...!!! men jeg er så bange for ar blive sendt hjem... men min bedre halvdel siger at nu kan han se at jeg snart ikke kan mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh du. Hold ud, der er en baby på vej. Og ring derind, hvis du er utryg! Og bare sig det som det er, så må de da tage imod dig og tage sig af dig. Jeg kan ikke lide at læse at du bliver utryg og bange - så må manden slå i bordet, så du kan få et godt forløb.

Stort knus og gode ønsker herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget held og lykke her fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :goodluck :loveshower

Vi er meget modtagelige for opdateringer, hvis du har overskud :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen stadigvæk 7 min mellem engang i mellem kun 4 :( så tør ikke køre af frygt for at blive sendt hjem.. de har jo sagt der skal rigtig gode veer til da han skønnes til 2500 og ikke står fast.. så de vil ikke lave hindesprængning :( min min kæreste hsr lige ringet til min mor og bedt hende om at tage med da han regner med vi køre i løbet af i nat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg frygter bare at veerne ikke gør deres arbejde godt nok selvom je intet kan når de kommer og jeg får så ondt.. men burde de ikke snart komme oftere..?!?!?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan dælme godt din frygt for at bliver sendt hjem igen! :kram

Men jeg må altså sige jeg synes det lyder noget foruroligende de bliver ved med at sende dig hjem :( Men jeg synes helt sikkert du skal ringe til dem og snakke med dem om dine smerter og din fygt og dine bekymringer. Det behøver i jo ikke kører der ind for ;) For din frygt, kan jo godt være årsag til der ikke rigtig sker mere. De siger jo at man bliver sendt hjem, når man ikke er langt nok fordi man oftes er mest tryg hjemme. Men hvis du ikke er det, har du måske for meget adrenalin i kroppen der hæmmer det hele.

Jeg håber stadig rigtig meget de vil tage sig godt af dig! Men ring for søren, så de ved hvordan du har det. De kan jo ikke reagerer på det hvis de ikke ved det ;)

Mange tanker :kram2 :kiss :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

deres begrundelse er hans vægt - men 5/6mellem nu - og de vare næsten 2 min... så ringer derind omlidt og så kører vi om de vil se mig eller ej...!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

weee de beholder mig - er officielt i fødsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og har født en dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

en dreng 3080g 50 cm uden smertestillende kl 3.44 haha stor dreng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den lille mand :balloon

Det lyder som om, det gik nogenlunde "smertefrit" ;)

Der kan man jo bare se, hvor meget man kan regne med deres vurdering, han har da en rigtig fin størrelse :)

2500 g :bask

Endnu en gang tillykke med ham :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :balloons :loveshower

Hvor det bare skønt at høre der endelig skete noget. Og hvor fin en størrelse han er :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER