Mistel

Hvem pokker er der har fundet på at ventetiden skulle være "sød"?!?!

5 indlæg i dette emne

Jeg GIDER ikke teste før tid. Jeg GIDER ikke risikere en falsk positiv på baggrund af en ægløsningssprøjte, der ikke er ude af kroppen. Jeg GIDER ikke alle mulige symptomer, som eksisterer i mit hoved og ikke i min krop (læs: ømt underliv, metalsmag i munden og konstant tissetrang - 8 gange de sidste 11 timer...)

Hmfr.

Der er så mange, der venter og venter på et positivt svar. Sjovt nok så er jeg sikker på, at det må være MEGET værre for mig end alle jer andre ;)

Jeg blev insemineret i fredags, for fuck's sake, altså! Det kan jo ikke være rigtigt! Der er altså virkelig lang tid til 30/9, når hysteriet stiger med sådan en hast...

Jeg savner mit kølige, overskudsagtige og nå ja, let's face it, til tider bedrevidende jeg! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol hehe ja undskyld :D

Men åha hvor jeg elsker hormonfyldte kvinder, de er sku så kære når de er sure/uretfærdige, og godt ved det :biglove

(bare det ikke er mig selv <_< jeg er sku ikke sød i det humør, bare spørg min stakkels kæreste :D )

Åh det er spændende, glæder mig til at læse du har lavet 2 fine streger her den 30/9 :yay

Der findes desværre kun en sød ventetid søde, og det er den du forhåbentligt allerede er i gang med at få :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er bare en lang ventetid! Er selv blevet insemineret d. 2. September og ventetiden op til test, er da nok det værste jeg har været med til! 2 Gange drømte jeg at jeg var gravid, og den er god nok:-) krydser fingre for dig.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er bare en lang ventetid! Er selv blevet insemineret d. 2. September og ventetiden op til test, er da nok det værste jeg har været med til! 2 Gange drømte jeg at jeg var gravid, og den er god nok:-) krydser fingre for dig.

Knus

Tillykke Mul med de gode nyheder! Ih hvor godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol hehe ja undskyld :D

Men åha hvor jeg elsker hormonfyldte kvinder, de er sku så kære når de er sure/uretfærdige, og godt ved det :biglove

(bare det ikke er mig selv <_< jeg er sku ikke sød i det humør, bare spørg min stakkels kæreste :D )

Åh det er spændende, glæder mig til at læse du har lavet 2 fine streger her den 30/9 :yay

Der findes desværre kun en sød ventetid søde, og det er den du forhåbentligt allerede er i gang med at få :kiss

Uretfærdig? Hormonfyldt? Jeg ved virkelig ikke hvad du taler om! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER