Besvaret December 3, 2013 :kuller Åååååååååh, hvor er han skøn. Hvilket lækkert lille smil. ♥♥♥ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2013 :kuller Så sød en lille fræk nisse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2013 On 2/12/2013 at 9:24 PM, Betty87 said: Åh gud hvor er han dog kær med et strejf af gavtyv. Rigtig lille nisse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Åååååååååh, hvor er han skøn. Hvilket lækkert lille smil. ♥♥♥ Mange tak! Kan slet heller ikke stå for ham, når de kommer - så smelter jeg altså!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Så sød en lille fræk nisse Jep en lille drillepind med charme - Guuud hvor jeg dog elsker ham :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Åh gud hvor er han dog kær :kuller med et strejf af gavtyv. Rigtig lille nisse Ja og hvis han kommer til at ligne sine forældre så bliver man en kæmpe drillepind og gavtyv :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 Liam 11 uger: Han er og bliver altså bare lækker :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Han er og bliver altså bare lækker :wub Tak :kram2 Men der sker også et eller andet når jeg finder Iphonebølgen frem og tager billeder! Han kigger SÅ meget på den og smiler til den (hm måske er den for tit fremme :blink Jegnævner i flæng billeder, BK, lidt flere billeder, lidt mere BK og facebook ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Fra søndag d. 22. December Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Fra søndag d. 22. December Hvor er hun sød :biglove Og den bobles ser da ud til at hitte :) Er det kyllingen? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Haha når vi lige er ved bobles billeder så må jeg lige vise det her fra i aften. Vigga ville gerne lege og se tv på en gang og det er ikk nemt når balancen ikk er der, så far satte hende i spænd i myreslugeren så kunne hun ikke tilte :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Haha når vi lige er ved bobles billeder så må jeg lige vise det her fra i aften. Vigga ville gerne lege og se tv på en gang og det er ikk nemt når balancen ikk er der, så far satte hende i spænd i myreslugeren så kunne hun ikke tilte :D Haha hvor godt :D Det er da en fin lille lænestol :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Hvor er hun sød :biglove Og den bobles ser da ud til at hitte :) Er det kyllingen? :) Jep det er kyllingen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Hvad man dog skal finde sig i, bare fordi man er lille, MORMOR! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Hvad man dog skal finde sig i, bare fordi man er lille, MORMOR! :D bella gry gryde.jpg Haha, det var dog det skønneste billede! :Lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Første gang jeg har kunne nå at få et billede mens han stod op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2014 Første gang jeg har kunne nå at få et billede mens han stod op :kuller Hvor er han god! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 Om 9 dage!!! WUHUUUU! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Min lille nye kærlighed :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Min lille nye kærlighed :) Så skøn! Stort tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Min lille nye kærlighed :) Hvor er hun fiiiin! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Hvor er hun fiiiin! :7himmel Mange tak, vi er jo meget stolte... Hun er heldigvis en let lille en så vi nyder både hende og storesøster :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Det er ikke dagens pletskud, men har lige fået det ene idag... Det er begge mine tøser da de var 5-6 uger gamle... Super fedt sådan at kunne sammenligne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Det er ikke dagens pletskud, men har lige fået det ene idag... Det er begge mine tøser da de var 5-6 uger gamle... Super fedt sådan at kunne sammenligne :) Hold nu op hvor de ligner hinanden :O Og skønne er de begge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites