mikkelmille

en nat med konstante småveer og tegnblødning

12 indlæg i dette emne

nå så fik jeg æren af at vente det meste af natten om fødslen ville starte.. kl 9 begyndte jeg at være om og 23 blødte jeg lidt og ja kl 2 gik det i sig selv - overvejer at snakke med jordmoder idag.. men ved ikke rigtig.. selvom det plukker idag så er det intet i forhold til igår..

hmm skal/ skal ikke ringe..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På fødegangen, håber snart u får din baby i armene :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen det er gået totalt i stå i dag - har plukkeveer men de er uregelmæssige nu... men ringer til jordmordmoder kl 9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange er det meget rart lige at høre, hvad fagpersonerne tænker.

Det lyder da som om din krop er i fuld gang med forberedelserne, så det bliver spændende, hvornår der sker noget mere... :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi venter og ser - det er nok fødslen der nærmer sig nu.. men som de sagde det kunne ske idag eller om 14 dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er samme svar jeg får.. At kroppen øver sig. Og så længe de ikke bider og er reglmæssige kan de ikke gøre så meget. :(

Men det er mega frustrerende! Føler med dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig ind i jeres klub... Mit er også gået helt og aldeles i stå igen. Har heldigvis en tid hos min jordemoder i morgen, så håber på at hun måske kan løsne hinder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine plukkeveer er stadig rimelig gode - men altså tror det kan gå begge veje.. men tænker lidt at enten må det gerne stoppe eller starte det her måske noget det er ikke lige mig...!! men når jeg står op og han plukker så får man da lyst til at krydse benene da det føles som han lige kigger ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men han må altså gerne vente er 37+2 i vurderes til 2400g men jordmoderen sagde at måske netop derfor vil han gerne ud nu - men det kunne også være han ventede til han var større :) jaja det kan gå begge veje det er forstået - men det er da træls...!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm mere slim/blod - hvor er det charmerende at være gravid...!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det til Idag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bløder stadig lidt - og ja plukkeveerne er da gode.. har lige talt med jordmoder - som bad mig ringe til FG som så sagde at jeg kunne ringe hvis det gjorde mere ondt eller vandet gik.. spurgte om det kunne påvirke ham nu hvor det har været rimelig konstant siden søndag og så sagde hun at jeg evt kunne gå til egen læge og tjekke for blærebetændelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER