Laustsen

Så det snart NYTÅR

47 indlæg i dette emne

Vi bliver 3 voksne og 5 børn i alderen 4-14.

Børnene får lov at spise før os, da de alligevel ikke kan lide det vi skal have og spise. De får lav selv burgere. Desserten spiser de sammen med os senere.

Os voksne skal have:

Forret: Fisk pasta med cremet jordskokkesauce

Hovedret: Lammefilet med revet kartoffel, tilsat timian og trøffelolie

Dessert: Islagkage med mandelbund, hindbæris og vanillieis

Om aftenen lave vi masser af drinks (uden alkohol til ungerne, men flotte farver...).

Jeg skal til eksamen 3. januar, så det bliver ret begrænset mængde sprut/vin til mig... Og tidligt i seng, da jeg endnu ikke har åbnet en bog...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne være din ven ;) For 5 kr... :lolhit

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ingen venner så vi skal bare sidde alene :lolhit

Ej det er nu helt selvvalgt, vi har ikke opsøgt noget, men måske min far kommer over og spiser, det ved vi ikke helt endnu :)

kan se, at i bor i Randers, og vil så bare sige, at i er velkommen til at komme ud på landet og til Thorsø hos os :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bliver 3 voksne og 5 børn i alderen 4-14.

Børnene får lov at spise før os, da de alligevel ikke kan lide det vi skal have og spise. De får lav selv burgere. Desserten spiser de sammen med os senere.

Os voksne skal have:

Forret: Fisk pasta med cremet jordskokkesauce

Hovedret: Lammefilet med revet kartoffel, tilsat timian og trøffelolie

Dessert: Islagkage med mandelbund, hindbæris og vanillieis

Om aftenen lave vi masser af drinks (uden alkohol til ungerne, men flotte farver...).

Jeg skal til eksamen 3. januar, så det bliver ret begrænset mængde sprut/vin til mig... Og tidligt i seng, da jeg endnu ikke har åbnet en bog...

er næsten helt flov ved at erkende det, men det lyder lige som, når jeg skal forberede noget. Altid i sidste øjeblik bliver det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være din ven ;) For 5 kr... :lolhit

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være din ven ;) For 5 kr... :lolhit

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være din ven ;) For 5 kr... :lolhit

Det var godt nok billigt- flytter du så også for de penge ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde nytår ude hos nogle venner og deres børn

Jeg tror faktisk det er første gang vi skal holde nytår hvor der også er børn med.. Men er ret sikker på det nok skal blive hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt nok billigt- flytter du så også for de penge ?? :)

Hmm nææ det bliver ski nok lidt besværligt med arbejdet på sydfyn... ;)

MEN jeg er altid villig til at køre et smut op og besøge dig.. UDEN det skal koste en femmer ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er næsten helt flov ved at erkende det, men det lyder lige som, når jeg skal forberede noget. Altid i sidste øjeblik bliver det....

Ja, fester, gæster og gaver kan jeg sagtens klare at forberede flere måneder før... Men når det kommer til eksamener, så bliver det lige i sidste øjeblik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nææ det bliver ski nok lidt besværligt med arbejdet på sydfyn... ;)

MEN jeg er altid villig til at køre et smut op og besøge dig.. UDEN det skal koste en femmer ^_^

så kan du komme omkring Thorsø på vejen, så giver jeg en Cola, og hvis jeg husker rigtigt, så drikker du zero :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kan du komme omkring Thorsø på vejen, så giver jeg en Cola, og hvis jeg husker rigtigt, så drikker du zero :)

JEPS... cola zero it is ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan se, at i bor i Randers, og vil så bare sige, at i er velkommen til at komme ud på landet og til Thorsø hos os :-)

1000 tak for tilbudet, men det er nok rarest at være herhjemme med 3 unger, hundehvalp mm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for tilbudet, men det er nok rarest at være herhjemme med 3 unger, hundehvalp mm :)

ja det kan jeg godt forstå, vi skal også være hjemme af hensyn til hunden, som vi har valgt at skal være hjemme hos os i år, da vi ikke er sikre på at have han til næste år pga HD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nææ det bliver ski nok lidt besværligt med arbejdet på sydfyn... ;)

MEN jeg er altid villig til at køre et smut op og besøge dig.. UDEN det skal koste en femmer ^_^

Det lyder da bare hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kan jeg godt forstå, vi skal også være hjemme af hensyn til hunden, som vi har valgt at skal være hjemme hos os i år, da vi ikke er sikre på at have han til næste år pga HD

Vores de 2 "store" er nu ikke bange, så tror heller ikke Tinka er det, men det er bare rarest alligevel :)

Hvad betyder HD??? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores de 2 "store" er nu ikke bange, så tror heller ikke Tinka er det, men det er bare rarest alligevel :)

Hvad betyder HD??? :blush

HD er hofte dyspasi, som er hofterne der ikke har det godt. Han blev HDfotograferet i en alder af 1 år, hvor han havde de bedste hofter, som man kan få. Så desværre er det jo nok, fordi han har gået på trapper og andre ting, som har gjort, at han har fået det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

vi skal være hjemme bare os 5, det bliver rigtig hyggeligt.

men selvom vi kun skal være os skal vi alligevel ha lækkert mad :)

til forret: tapas

til hovedret: oksemørbrad med hasselbagte kartofler

til dessert: nøddekurve med is og diverse toppings

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HD er hofte dyspasi, som er hofterne der ikke har det godt. Han blev HDfotograferet i en alder af 1 år, hvor han havde de bedste hofter, som man kan få. Så desværre er det jo nok, fordi han har gået på trapper og andre ting, som har gjort, at han har fået det...

Åhh nej, hofterne er bare så træls at døje med, det havde mine forældre også en hund der havde døje med på et tidspunkt :(

Stakkels vapser :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER