Unknown

Fif til rød numse

31 indlæg i dette emne

Ih søde piger i er guld værd. Lige nu vasker jeg med vat og lunkent vand, lader lufttørre og påføre så zinksalve.

Planene er at hun skal logge med bar numse når hun vågner til hun skal sove så den. Kan få lift.

Men har lige et sp til alle de cremer. For det lyder til zink ikke er det helt rigtige og har en masse andet også :-)

Har babypudder

Panthenol creme

Danatekt brystvortecreme

Alle tre med den grønne cirkel ( nordisk miljømærkning)

Og så har jeg en lille tube bepanthol

Er der noget af det er er bedre at bruge end zinksalve ?

PANTHENOL cremen... her bruger vi BEpanthenol creme.. det er effektivt og man kan se resultat til næste gang man skifter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sværger også til Bepanthol! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Kian havde vi brugt en spray fra A-derma som desvaerre ikke kan koebes her saa da den var tom maatte jeg finde paa noget andet. Knaekkede et blad af aloe vera planten og smurte hans numse med det til natten og dagen efter var det vaek :o

Saa aloe vera direkte fra planten kan varmt anbefales :) - og saa er det jo billigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zink salve har ikke haft nogen effekt på mine børn.

Jeg brugte Soothing baby salve fra Green people. Den lugter kraftigt af lavendel, men har haft synlig virkning på røde numser inden for 6-8 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres gode fif.

Zoey havde svamp så vi fik noget creme fra lægen som vi skulle bruge 2 gange dagligt. Og så brugte vi panthenol creme. Det fungerede rigtig effektivt.

Vi prøvede desuden kogtvandsklude - det kan jo desværre ikke hjælpe på svamp, men havde god effekt der hvor numsen "bare" var rød. Så vil helt sikkert ty til kogtvandsklude næste gang hun bliver rød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sværger også til Bepanthol! :)

Det er også vidundermidlet herhjemme.

Lille fif, det koster halv pris i fx holland eller Tyskland. Jeg giver 3.85 EUR for en stor tube.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER