TiaK

Trampolin

32 indlæg i dette emne

Hvis du vil skifte den ud du har vil jeg give den fuld gas og købe den store hvis du kan have den. andet tror jeg du vil fortryde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du vil skifte den ud du har vil jeg give den fuld gas og købe den store hvis du kan have den. andet tror jeg du vil fortryde :)

Ja, jeg er også bange for jeg kommer til at fortryde, hvis jeg ikke køber den store. Den er bare 1000 kr dyrere end den mindste og så fylder den noget mere. Vi har ikke nogen i dag.

Men tror også jeg lige så stille er kommet frem til at vi ligeså godt kan købe den største - Erica bliver i hvert fald ikke utilfreds med det, og de eksra penge er nok godt givet ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi modtaget trampolinen! :yay

Det blev den største på 4,3 meter i diameter, så nu glæder jeg mig bare til at få den samlet og se hvor meget den fylder i haven :S (og ikke så meget til at grave den ned.. :S)

inground_pic_sm.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi modtaget trampolinen! :yay

Det blev den største på 4,3 meter i diameter, så nu glæder jeg mig bare til at få den samlet og se hvor meget den fylder i haven :S (og ikke så meget til at grave den ned.. :S)

inground_pic_sm.jpg

Super dejligt. Og GOD fornøjelse med at få den gravet ned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :D

Vi har i dag samlet den og Erica synes den er fantastisk! Der er jo 20 cm ben på så hun kan sagtens bruge den som den er so far. Så begynder jeg på at grave i morgen, og så må vi se hvor mange weekender/eftermiddage, der går med det! Den skal heldigvis ikke være så dyb, da den jo er lidt hævet over jorden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :D

Vi har i dag samlet den og Erica synes den er fantastisk! Der er jo 20 cm ben på så hun kan sagtens bruge den som den er so far. Så begynder jeg på at grave i morgen, og så må vi se hvor mange weekender/eftermiddage, der går med det! Den skal heldigvis ikke være så dyb, da den jo er lidt hævet over jorden.

Det tror jeg bare I bliver SÅ glade for! :yay

Og så er den der løsning virkelig meget pænere end et net, for det er godt nok ikke kønt at have stående ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin trampolin, det bliver hun nok glad for.

Vil bare lige komme med et input at selvom man gør hvad man kan rent sikkerhedsmæssig så kan det altså alligevel gå galt.

Da min søn var knap 4 år var han ude på vores trampolin med sikkerhedsnet, og han var deroppe alene og under opsyn. Han var ikke i kontakt med fjedre eller andet. Han brækkede benet ved at hoppe, han hoppede på et ben iflg ham selv (og har vel landet forkert), og benet brækkede oppe nederst på lårknoglen. Iflg sygehuset en typisk skade ifm trampolin-hopning.

Men vi har altså stadig trampolin og ungerne hopper også stadigvæk, selvom det i starten krævede en del af mor at give lov :-) men vi har gudskelov ikke haft andre uheld og satser heller ikke på flere brækkede lemmer.

Jeg ved heller ikke hvordan vi skulle have forhindret det. Men vi kan i hvert fald fraråde et-bens hopning ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER