My-Moren

Slettet

24 indlæg i dette emne

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med ham. Det lyder som om at i har fået en meget hård start, så du får lige et kæmpe :kram!

Jeg håber at alt fremover kommer til at gå nemt, så i kan nyde jeres lille guldklump!

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse din beretning :) Håber ikke han får flere 'skavanker', så i slipper for hospitalet.

Masser af tanker og :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha Majken. Sikket et forløb i har været igennem. :( Man ønsker jo kun det bedste for sine børn, og det er hårdt når de er så syge.

Men endnu engang rigtig stort tillykke med ham. :kram Og rigtig god bedring. Håber i får en masse fremgang nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram først og fremmest. Sikke et forløb til sidst men godt de holder øje med lille Charlie. Men lyder til trods for det, at du havde en god fødsel.

Håber alt snart er overstået, så I alle kan få den velfortjente ro i alle fortjener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham! :balloons Håber på alt godt i fremtiden :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham, og tak fordi du ville dele din beretning :loveshower

Lyder som en hård start i har fået jer, håber det hele kommer til at gå godt og at hullerne i hans hjerte lukker sig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham. Det lyder som om at i har fået en meget hård start, så du får lige et kæmpe :kram!

Jeg håber at alt fremover kommer til at gå nemt, så i kan nyde jeres lille guldklump!

Vh Lene

Tak skal du have :) Vi håber også på mere ro og at min lillemand ikke skal igennem flere forhindringer i det næste lange stykke tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse din beretning :) Håber ikke han får flere 'skavanker', så i slipper for hospitalet.

Masser af tanker og :kram

Ja, ikke mere hospital!!! Men vi slipper jo ikke.. Desværre! Men håber at hullerne vokser sammen af sig selv! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha Majken. Sikket et forløb i har været igennem. :( Man ønsker jo kun det bedste for sine børn, og det er hårdt når de er så syge.

Men endnu engang rigtig stort tillykke med ham. :kram Og rigtig god bedring. Håber i får en masse fremgang nu.

Ja, det er sgu hårdt! Og præcis, man vil jo kun sine børn det bedste! Det heldige er at han ikke virker belastet eller lign. af det, det gør mig glad!

Og tak for kram :kram2 og din hilsen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram først og fremmest. Sikke et forløb til sidst men godt de holder øje med lille Charlie. Men lyder til trods for det, at du havde en god fødsel.

Håber alt snart er overstået, så I alle kan få den velfortjente ro i alle fortjener.

Ja, det er godt at der bliver holdt øje med ham nu!!

Fødslen var okay - selve den aktive del, den ikke aktive del var til at få lange nosser af ;) Pyyyhhh - 46 timer, det er dælme lang tid!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham! :balloons Håber på alt godt i fremtiden :goodluck

Tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham, og tak fordi du ville dele din beretning :loveshower

Lyder som en hård start i har fået jer, håber det hele kommer til at gå godt og at hullerne i hans hjerte lukker sig :(

Tak skal du have :) Og det var så lidt, selvom den var lidt længe undervejs (beretningen altså ;) ) Men der har været rigtig meget at se til!

Ja, synes ikke starten har været den bedste - men vores lille dreng er en sej supermand og vi er så forelskede i ham. Men netop derfor er det hårdt! :)

Vi håber også at hullerne i hjertet lukker sig af selv og gerne snart!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuuusind tak for den meget fine fødselsberetning!! :loveshower

Er ked af at i skal så meget igennem her bagefter, og havde slet ikke hørt det med Charlies lille hjerte.. Men det er da godt at de har opdaget det og er opmærksomme, -så skal det nok gå!!

Men kan godt forstå at du er på grådens rand, tror dog helt bestemt at Charlie har det rigtig godt, dig og din mand er jo ved ham!! :biglove

Jeg er også født med mislyd på hjertet, men der har ikke været det mindste i vejen med mit hjerte siden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, han er så nuttet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor er han bare dejlig :7himmel Jeg får en lille klump i halsen og våde øjne over hvor cute han er :)

Og hvor er det bare et dejligt billed af jer alle 3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuuusind tak for den meget fine fødselsberetning!! :loveshower

Er ked af at i skal så meget igennem her bagefter, og havde slet ikke hørt det med Charlies lille hjerte.. Men det er da godt at de har opdaget det og er opmærksomme, -så skal det nok gå!!

Men kan godt forstå at du er på grådens rand, tror dog helt bestemt at Charlie har det rigtig godt, dig og din mand er jo ved ham!! :biglove

Jeg er også født med mislyd på hjertet, men der har ikke været det mindste i vejen med mit hjerte siden!

Tak skal du have. Ja det er godt at de har fundet ud af det og får det tjekket osv. Men, ja, det er sgu hårdt! Heldigvis trøster jeg mig ved, at min lille supermand klarer alle undersøgelse og sådan generelt, super godt - han er en sej gut! :biglove

Et eller andet sted, er det rart at høre at du er født med en mislyd og har det fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, han er så nuttet :loveshower

Tak :) Ja, jeg er også godt tilfreds :loveshower Glæder mig til at se din fister, når han kommer ud!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor er han bare dejlig :7himmel Jeg får en lille klump i halsen og våde øjne over hvor cute han er :)

Og hvor er det bare et dejligt billed af jer alle 3

Ja, jeg synes også at han er ret dejlig :) Og tak!! :loveshower

Glæder mig til at møde din lille pige, når hun engang vælger at hun vil ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker for en rigtig fin beretning! icon_hug.gif

Håber det går fremad for jer fra nu af...... for i har da været ret så meget igennem på kort tid nu!

Og hvor er han da bare for lækker, jeres lille Charlie 00000858.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker for en rigtig fin beretning! icon_hug.gif

Håber det går fremad for jer fra nu af...... for i har da været ret så meget igennem på kort tid nu!

Og hvor er han da bare for lækker, jeres lille Charlie 00000858.gif

Tak Sara :) Ja vi håber også på fremgang og ikke mindst ro.. Det har været en hård tid! Og der er blevet slækket på mange ting, f.eks sove metoden efter endt amning.. Så det er jeg i gang med nu.. Hvilket er hårdt og til tider frustrende!

Ja, han er da sød vores Charlie - jeg er også ret godt tilfreds med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg synes også at han er ret dejlig :) Og tak!! :loveshower

Glæder mig til at møde din lille pige, når hun engang vælger at hun vil ud :)

Og han er da bare endnu mere dejlig 'in real life' :7himmel billederne refærdigøre ham jo på ingen måde ! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - hvor er du sød Malene :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER