Guest M's mor

Brio Hokus pokus højstol

12 indlæg i dette emne

Ja sådan en ønsker jeg mig til vores lille pige. Men synes godt nok ikke de ser særlig store ud. Vil børnene kunne sidde i den, lige så lang tid som i andre højstole?

Hvilken højstol har I, er I glad for den og hvad er prisen for jeres?

Vi får vores af min mor, og er helt vild med hokus pokus stolen, havde selv sådan en som barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Herhjemme sidder Iben på sin trip trappe, men i sommerhuset står der en hokus pokus, og den bruger hun når vi er der. Hun er næsten 3 1/2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har både en gammeldags højstol fra min fars barndom, som jeg af gode grunde ikke kender en pris på. Derudover har vi også 2 trip-trap stole, hvoraf den ene har bøjle. Dem købte vi for 450 kr i alt brugt :)

Og vi er glade for dem alle :)

Okay tak for svar. Man kan gøre nogle gode brugt handler. :) vi har købt meget brugt til lilli pigen og man kan ikke se det er brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme sidder Iben på sin trip trappe, men i sommerhuset står der en hokus pokus, og den bruger hun når vi er der. Hun er næsten 3 1/2

Hvad for en synes du er bedst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var lovet en triptrap af Ericas farmor men efter at have set den anvendt ved venner og selv have startet ud med IKEAs billige hvid stol med bord har vi takket nej tak til triptrappen.

Jeg er simpelthen SÅ glad for IKEAs stol da der er bord til = sviner ikke på dugen på bordet, hun kan ikke nå hvad der står på bordet (og fylder derfor ikke tre pladser da alt skal stå udenfor rækkevidde), den er nem at tage med i byen.

Når hun bliver større har jeg planer om at købe en juniorstol fra IKEA (Denne), hvilket jeg har en veninde der har gjort, og det har fungeret så godt!

Det var bare et forslag :) (fra en, der også sværger til man skal købe (kvalitets) klapvogn først og så vente med at købe en (brugt/billig) barnevogn, når klapvognen er for lille)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var lovet en triptrap af Ericas farmor men efter at have set den anvendt ved venner og selv have startet ud med IKEAs billige hvid stol med bord har vi takket nej tak til triptrappen.

Jeg er simpelthen SÅ glad for IKEAs stol da der er bord til = sviner ikke på dugen på bordet, hun kan ikke nå hvad der står på bordet (og fylder derfor ikke tre pladser da alt skal stå udenfor rækkevidde), den er nem at tage med i byen.

Når hun bliver større har jeg planer om at købe en juniorstol fra IKEA (Denne), hvilket jeg har en veninde der har gjort, og det har fungeret så godt!

Det var bare et forslag :) (fra en, der også sværger til man skal købe (kvalitets) klapvogn først og så vente med at købe en (brugt/billig) barnevogn, når klapvognen er for lille)

Vi har godt den fra Ikea til når min niece kommer på besøg, og til at tage med når vi skal nogen steder. Og synes egentlig den er fin :-) men jeg er så forelsket i hokus pokus stolen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johan sidder på en TowerChair (den hvide) og jeg elsker den :) Den er nem at flytte og passer perfekt ind i resten af lejlighedens indretning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johan sidder på en TowerChair (den hvide) og jeg elsker den :) Den er nem at flytte og passer perfekt ind i resten af lejlighedens indretning :loveshower

Den var ellers smart. Har ikke før hørt om den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan nok kun købe hokus pokus-stolen brugt, for den produceres ikke mere <_< sådan en ville jeg ellers godt have haft.

Vi har både tripptrapp og ikeas og jeg er glad for at bruge tripptrappen til hverdag og ikeas når vi er ude. Samuel synes det er sjovt at svinge med benene, men han elsker også at kunne stille sig op på fodpladen på tripptrappen (så godt som man nu kan når frontbøjlen er på).

Jeg læste dog et sted inden vi købte stole, at børnene har bedst af at sidde med fodplade/støtte, for ellers hænger benene meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan nok kun købe hokus pokus-stolen brugt, for den produceres ikke mere <_< sådan en ville jeg ellers godt have haft.

Vi har både tripptrapp og ikeas og jeg er glad for at bruge tripptrappen til hverdag og ikeas når vi er ude. Samuel synes det er sjovt at svinge med benene, men han elsker også at kunne stille sig op på fodpladen på tripptrappen (så godt som man nu kan når frontbøjlen er på).

Jeg læste dog et sted inden vi købte stole, at børnene har bedst af at sidde med fodplade/støtte, for ellers hænger benene meget.

Jeg har set hokus pokus stolen både i ønskebørn og babysam. Så håber de stadig har den.

Men har de fleste stole det ikke sådan at børnenes ben hænger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER