Gade

Overskuelighed

6 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg skal lige høre hvordan I har det men at overskue tinge.

Jeg plejer at have tjek på mine ting og og det har heller ikke gjort mig noget at lave en del aftaler i de kommende weekender. Men efter jeg er blevet gravid er det ligesom om jeg ikke kan overskue/rumme så mange ting. Jeg har ikke lige det store overblik når folk kommer og spørge om vi ikke skal det eller det. Jeg kan simpethen ikke overskue for mange aftale. Hvordan har I det med det? Er det kun mig som har det sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har rigtig meget glæde af min kalender så jeg får et overblik over mine aftaler, men jeg kan sagtens nikke genkendende til det du skriver. Jeg synes også det er svært at overskue alt for mange aftaler. Jeg bliver vildt træt hen på aftenen og har brug for meget søvn.

Så jeg forsøger ikke at have for mange aftaler i træk og at få en dag alene hjemme ind imellem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det helt modsat - alle lærer bøgerne" jeg har siden dag et i graviditeten haft mega meget mere energi, jeg kan ikke sove om aftenen hvor jeg før faldt i søvn meget tidligt og føler mig meget i hopla. havde 14 dage med kvalme som satte en dæmper på det hele men ellers syntes jeg energi niveauet er i top.

jeg syntes dog fysikken halter bagefter, jeg bliver forpustet bare af at gå op af vores trapper og bliver hurtigere træt i lænd og foran end før så det er ikke de store sportslige udfoldelser jeg har lyst til.

men måske er det bare fordi jeg lige er kommet hjem fra 3 ugers ferie og er blevet gift og får babay det hele på en gang så tja måske er det bare eufori? :)

- jeg tænker accepter den nye glemsomme gravidhjerne, bagefter kommer ammehjernen, du kan ikke gøre noget ved det alligevel og NU har du en dårlig undskyldning for at aflyse aftaler og passe på dig selv og mærke efter hvad du virkelig har lyst til - en slags træning til når baby kommer???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mere haft problemer med at koncentrere mig om arbejdet. Alt det nye og spændende der sker gør det svært at tænke på andet. Der for render jeg og laver nogle åndssvage fejl, som min chef desværre lidt for tit må gøre mig opmærksom på. Jeg prøver nu virkelig at oppe mig. Jeg kan tænke baby og så videre, når jeg er hjemme, men når jeg er på arbejde er jeg nødt til at fokusere.........suk.....svært!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg må så også sige det har taget revance nu.... - NU i snart 20 uge har jeg svært ved at holde koncentrationen, jeg er SÅ færdig med at arbejde tæller bare timer og dage til jeg kan komme hjem, laver overspringshandlinger og har INGEN tålmodighed.

Gennem hele min graviditet har jeg åbenbart været modsat alle bøger ingen træthed i starten meget lidt kvalme, fuld af fart og overskud - ifølge alle mulige skulle måned 5-7 være de bedste hvor man bare nyder at maven vokser, ikke mere kvalme osv, jeg syntes jeg får det værre og værre for hver dag, min hofter giver sig, har konstant en murren (som ved menstraution) i lænden og sover helt vildt dårligt om natten fordi maven er i vejen :( og stresser meget mere nu end før over ALT :( i disse dage syntes jeg ikke det er sjovt at være gravid, har lyst til at kravle under dynen og gemme mig for verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt, jeg har det på samme måde som dig. Havde helt vildt meget overskud i starten og nu går det bare ned af bakke. Jeg er meget træt og kan ikke rigtig taget mig sammen til noget. Vil også bare heæt ligge under dynen.

Men godt at høre at andre også har det sådan:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER