Anna1980

nervøs nervøs nervøs

35 indlæg i dette emne

Jeg skal gøre mit bedste. Da jeg maks skal være væk en time, vil jeg tage ud og finde gummi støvler og sko til ham. Har virkelig ondt i maven nu over det. Føler nærmest ligesom hvis jeg skulle til en afgørende eksamen....

Årh søde du.

Dagplejeren har prøvet det før og skulle lillemanden blive ulykkelig, så kontakter vedkommende dig jo :) Det kan du være helt sikker på ven :)

Men jeg forstår dig, huha, hvor jeg forstår dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh søde du.

Dagplejeren har prøvet det før og skulle lillemanden blive ulykkelig, så kontakter vedkommende dig jo :) Det kan du være helt sikker på ven :)

Men jeg forstår dig, huha, hvor jeg forstår dig :kram2

Selvfølgelig gør hun det. Tror nu jeg vil være mere ulykkelig end ham. Han kan nemlig godt lide hende. Så jeg er tryg ved det og hun er en fantastisk kvinde. Har brugt tre formiddagen dernede nu og føler jeg sidder og snakkes med en gammel veninde og jeg kender hende ikke.. Så det jo fedt.

Men stadigvæk.. Glæder mig til det er overstået...

Tak for støtten søde taz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha maven slår knuder her til morgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:goodluck

tak, og tak for din støtte også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gik bare så godt.. da jeg kom derned ved 9 tiden, kunne jeg godt mærke at jeg havde det svært.. Men vores dpmor fik Tobias over i armene, og jeg kyssede ham på gensyn og sagde hej hej, og vendte mig og gik.. Han sagde INTET!!!!, han blev sat i højstolen og spiste en halv bolle uden problemer..

da jeg kom derned igen en time efter sad han bare og legede og så helt forkert ud i hovedet da jeg lige kom ind af døren.. han vidste dårligt hvad han skulle gøre..

virkelig dejlig oplevelse.. at så mor her hun hylede som en vild da jeg havde afleveret ham og var kørt lidt væk ibilen, det er så noget andet, men det er jo en følelse jeg kan bearbejde, vigtigst at han tog det så flot..

efter 20 min fik jeg en sms fra min dp mor, at jeg kunne være stolt, fordi han klarede det så flot.. det var så dejlgit...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gik bare så godt.. da jeg kom derned ved 9 tiden, kunne jeg godt mærke at jeg havde det svært.. Men vores dpmor fik Tobias over i armene, og jeg kyssede ham på gensyn og sagde hej hej, og vendte mig og gik.. Han sagde INTET!!!!, han blev sat i højstolen og spiste en halv bolle uden problemer..

da jeg kom derned igen en time efter sad han bare og legede og så helt forkert ud i hovedet da jeg lige kom ind af døren.. han vidste dårligt hvad han skulle gøre..

virkelig dejlig oplevelse.. at så mor her hun hylede som en vild da jeg havde afleveret ham og var kørt lidt væk ibilen, det er så noget andet, men det er jo en følelse jeg kan bearbejde, vigtigst at han tog det så flot..

efter 20 min fik jeg en sms fra min dp mor, at jeg kunne være stolt, fordi han klarede det så flot.. det var så dejlgit...

:loveshower :loveshower :loveshower

Jeg sagde jo at det nok skulle gå godt søde :)

Og det bliver bedre med din følelse... Efter et par gode dage er jeg sikker på at du har nemmere ved det :)

Fik du købt fodtøj? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også jeg vil få.

Jeg er bare så glad for han synes hun er sød.

ja fik købt nogle dille tex støvler som de har på tilbud i føtex. Skal lige have prøvet dem senere når han er oppe igen.. Mangler dog stadig sko han kan bruge nu. Synes det er mega svært at finde.

forresten hvordan går med det med maliva i hendes nye dp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også jeg vil få.

Jeg er bare så glad for han synes hun er sød.

ja fik købt nogle dille tex støvler som de har på tilbud i føtex. Skal lige have prøvet dem senere når han er oppe igen.. Mangler dog stadig sko han kan bruge nu. Synes det er mega svært at finde.

forresten hvordan går med det med maliva i hendes nye dp?

Det er også vigtigt :)

Ej, hvor dejligt!

Jeg synes også det er svært med de sko, specielt lige for Maliva fordi hun er så tæt på at begynde at gå. <_<

Jamen det går faktisk okay.

Jeg skal prøve at gå i en halv time i morgen :) Så det bliver spændene, men alt det kan du læse om min mor-tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det vil jeg gå ind og gøre :-)

sko er virkelig en jungle..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER