Guest Amina

At bevæge sig rundt

6 indlæg i dette emne

Er det kun mig som synes at det er blevet enormt svært at bevæge sig rundt lige pludselig?

Jeg vralter som en and og det trykker godt ned i bækkenet. Og jeg får plukveer hele tiden når vi er ude og gå en tur <_<

Ret så hæmmende synes jeg. Jeg trodser det dog lidt og går mig nogen ture selvom det ikke ligefrem er behageligt mere.

Hvad med jer andre? Hvordan har i det fysisk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Århhh det er da irreterende med dit bækken, jeg havde problemer med det i første graviditet, og det er træls. Jeg købte nogle specielle bælter der støttede, det hjalp, måske du skulle prøve det?

Jeg har ikke problemer med bækkenet denne gang, men jeg har alt for mange plukveer, men efter sukkersygen er blevet konstateret har jordemor og sukkersyge/fødselslæge sagt at det er vigtigere med motion end plukveerne.

Jeg har efterhånden svært ved at få strømper og sko på.

Men ellers synes jeg det går godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhh det er da irreterende med dit bækken, jeg havde problemer med det i første graviditet, og det er træls. Jeg købte nogle specielle bælter der støttede, det hjalp, måske du skulle prøve det?

Jeg har ikke problemer med bækkenet denne gang, men jeg har alt for mange plukveer, men efter sukkersygen er blevet konstateret har jordemor og sukkersyge/fødselslæge sagt at det er vigtigere med motion end plukveerne.

Jeg har efterhånden svært ved at få strømper og sko på.

Men ellers synes jeg det går godt!

Ja jeg har godt hørt om de specielle bælter, men jeg får det bare så varmt af indenting, så tror ikke et bælte er godt for mig.

Øv med sukkersygen :( hvad skal du så motionere? Jeg tænker når du får så mange plukveer - så er det vel ikke ligefrem behageligt? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja også mig!! Jeg er begyndt at få rigtig ondt. :( Jeg har svært ved at lave noget som helst, uden at det gør ondt. Så er 2 måneder meget længe!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har godt hørt om de specielle bælter, men jeg får det bare så varmt af indenting, så tror ikke et bælte er godt for mig.

Øv med sukkersygen :( hvad skal du så motionere? Jeg tænker når du får så mange plukveer - så er det vel ikke ligefrem behageligt? :blink

Hej Amine

Bælterne er et elestik bælte jeg døjede og døjer ogå med varmen, men jeg synes ikke de varmede sindsygt, og de hjalp så meget at jeg hellere ville have det lidt varmt end de store smerter.

Med motion, så går jeg en tur 5 dage i mit eget tempo 10-30 min., og holder pauser når veerne bliver for slemme. Så svømmer jeg 1-2 gange om ugen igen tager jeg pauser når det er for slemt. også har jeg tilmeldt mig velvære i vand for gravide, der også giver god motion.

Jeg tager altid en lur når jeg har motioneret, så veerne får helt ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke de store bækkenproblemer denne gang, kun lidt ømhed, og svært ved at komme i gang, når jeg har ligget eller siddet. ... Dvs.: den var helt gal i juli måned, men et par ture til akupunktør hjalp meget, omend jeg var meget skeptisk på forhånd. ... Men hvad gør man ikke, når man er desperat nok! Så jeg vil varmt anbefale akupunktur i forhold til bækkenproblemer, i hvert fald, hvis det hele "låser".

Min største gene lige nu, er ikke graviditetesrelateret, men skyldes min fod, som jeg brækkede for to måneder siden, og som stadig driller rigtig meget. Håber, at den når at blive væsentlig bedre inden fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER