Unknown

Slettes

10 indlæg i dette emne

Slettes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til vores bryllup sendte vi kun takkekort til dem der gav en opmærksomhed men som ikke var med til festen.

Tror ikke det er noget man normalt gør til barnedåb. Vi var til barnedåb igår og forventer ikke at modtage noget fra dem da de sagde pænt tak igår. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sender ikke takkekort ud. Vi sagde tak, da jeg bød velkommen plus da vi sagde farvel. Og ellers har dem der ikke var med, men givet gave, fået et tak via SMS.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sendte ikke takkekort til drengens barnedåb og vil heller ikke gøre det denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået takkekort fra et par barnedåbe, men har været til flere hvor jeg ikke har fået takkekort. Så jeg tror traditionerne er lidt forskellige, alt efter hvilke familier man kommer fra.

Hvis I har overskud ville jeg gøre det, men virker det som en umulig opgave, ville jeg ikke få dårlig samvittighed over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sender ud ;) men synes det meget forskelligt hvad folk gør. Jeg vil aldrig forvente at få efter dåb, men bliver altid glad for at få.

Også en god måde at alle gæster får et lille billed af ens barn fra den store dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig fået eller sendt takkekort til barnedåb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg aldrig oplevet at man gør! Tanken havde ikke engang strejfet mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også en større snak omkring det herhjemme. Jeg ville have sendt til dem, som har givet en gave, men som ikke var med til festen, men min mand insisterer på at alle skal have et takkekort. Og det selv om vi jo allerede har sagt tak for de flotte gaver.

Men, jeg har nu lavet takkekort til alle og de er netop blevet sendt afsted - til alle. jeg har taget et billede af os med Mikkel i kirken, og printet som kort. Jeg har derefter skrevet små breve/hilsner til hver og printet ud på lyseblåt papir. det er dermed personlige breve til hver, og dette har jeg så limet ind i kortet.

Vi har skrevet tak for ... hvad vi nu end har fået, og selvfølgelig takket for at de ville dele dagen med os. Der er naturligvis nogle gaver vi skulle have byttet, så i disse tilfælde har vi fortalt hvad vi har byttet gaven til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig fået takkekort fra en barnedåb og heller ikke noget vi selv bruger. Synes det hører brylluppet til men nok også fordi i vores omgangskreds er en meget større fest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER