patricia

Er jeg den eneste

8 indlæg i dette emne

Er jeg den eneste herinde so. Føler sig utålmodig nu..selvom der er lang tid til af lille Lukas kommer til verden

Jeg kan simpelthen ikke vente til af jeg skal holde min anden guldklump i armene,

Er lykkelig for jeg har min kæreste og dejlige store dreng,men ventetiden hold da op mand

Glæder mig bare så meget og vi kunne se på scanningen af han kommer til af ligne sin storebror,hvor er det vidunderligt af

Være gravid,men det er hårdt af gå og vente på sit andet mirakel

Elsker min mine drenge så højt,

Der. Bare langt til feb :loveshower

Er der andre der har det på samme måde?eller er det bare mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også utålmodig, men ikke så meget at jeg ikke kan vente ;-) jeg synes, det er super fedt at være gravid, og jeg synes, der er så mange små milepæle, som jeg går og glæder mig til. Lige nu kan jeg slet ikke vente til jeg kan begynde at mærke baby :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med af mærkebaby det er jeg begyndt på,,især om morgen og om aften så hilser han lige lidt :loveshower

Men glæder mig til helt vildt til af mærke de rigtige spark og til af far også kan være med til af mærke dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget utålmodig!!!

Er nok mere nervøs end utålmodig. Glæder mig til vi har lillebror i armene, så jeg ikke længere skal gå og spekulere så meget på om han har det godt.

Er utålmodig på MD Scanning og rigtige babyspark <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig af og til som min datter på knap 6 når hun siger at hun slet ikke kan vente til februar :D

Venter utålmodigt på at maven titter frem, så jeg ser gravid ud og ikke bare tyk.

Når jeg ser helt små babyer så mærker jeg et sus i maven af utålmodighed, for glæder mig så meget til at få min mumitrold i armene :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk ikke så utålmodig..

Det er lige nu godt med at det først er til februar. Så kan jeg forhåbenligt nå at vende mig til tanken :)

Og så kan jeg nok bare ikke føle mig utålmodig før jeg er klar, og klar kan jeg tidligst føle mig når vi har styr på alt det praktiske. Hehe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt det praktiske har vi styr på,tøj sengetøj dyner,alt udstyr som vi føler vi skal bruge det har vi på plads vi mangler kun barnevogn og nogen langærmede bodyer og sutter til flasker så er vi faktisk klar,,,

Men vi havde det meste fra sidste gang,,Tror også det er derfor jeg føler mig så utålmodig,fordi alt er på plads

Jeg skal til md scanning den 14-9 så den ser jeg frem til så skal vi se vores Lukas igen :loveshower

Men det af få ham i armene og være sikker på af han har det godt åhhh det bliver så dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bruger også utrolig meget energi på at tænke på den lille, og synes jeg til tider kan mærke jeg ikke giver mand og datter den opmærksomhed jeg burde. Jeg arbejder som social og sundhedshjælper og synes ikke jeg har den overskud mine skønne borger skal have, og fra på fredag udløber mit vikariat så håber jeg et eller andet sted jeg kan få lov at gå derhjemme og nyde graviditeten, og bare få udsovet, planlagt og ordnet alle de ting jeg gerne vil og få overskud til bare at være mig lidt igen, som elsker mennesker og min skønne familie.

Tiden er lang lige nu men tænker meget over at den skal nydes og det synes jeg faktisk jeg har for travlt til. alle dette til sammen giver en stor spand dårlig samvittighed. Øv.. (sorry den lidt øv omgang).

men så igen om under et halvt år sidder vi forhåbentlig på barsel og kan nyde vores skønne familie + den kommende forøgelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER