Guest

Jeg elsker...

32 indlæg i dette emne

Jeg elsker mine fantastiske døtre.

Min dyne (og deler den ikke med andre)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg elsker tanken om, at jeg en dag bliver mor til verdens mest vidunderlige koreatrold :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At betragte de mange sjove grimasser min datter kan lave. Særligt "pokemon-smilet" og "den skeptiske panderynken" :loveshower

Når manden siger "jeg skal nok lave mad i aften"

At jeg er kommet af med maven, og nu kan bevæge mig igen :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det sus jeg får i maven, hver gang vi hopper op af ventelisten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker:

  • min dejlige mand
  • min lille søn
  • At grine
  • Ligge i ske
  • Putte i sofaen til en god film
  • Læse en god krimi
  • Gå tur med barnevognen
  • Chokolade, kakao & cola

der er vist flere der burde på denne liste, men det var lige hvad der poppede ind på lystavlen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vilkårlig rækkefølge:

* At rejse - og at komme hjem igen ;)

* Søren og Anna

* Min mor og søstre

* Avocado/mango/mørk chokolade og Nutella!

* At (have tid til at) gætte Søndagskrydsen i Politiken

* At cykle i København om sommeren

* One Tree Hill (:blush)

* Sørens risotto med et glas god Amarone

* At jeg ejer et hus (med brændeovn!) i et område, hvor jeg er tryg ved Anna skal vokse op og hvor jeg kan se mig selv om 30 år

* Hunde (og glæder mig, til vi en dag skal have en :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker min dejlige dejlige hund Loke :loveshower Han har bare været SÅ FANTASTISK med Lise, så kunne ikke have drømt om at det kunne have gået bedre! Helt uden at vi har gjort noget for at lære ham det gør han følgende af sig selv:

- Respekterer når Lise er ved at falde i søvn. Han kommer ind i soveværelset for at se til os og jeg ryster bare på hovedet og kigger på ham på en bestemt måde, så går han lige så stille ud igen uden at vække Lise (det skal siges at han normalt er meget ivrig og logrer løs, hvor han tæsker løs på alt med sin hale og larmer som en i fanden).

- Og så gør han iøvrigt heller aldrig - selv når der går folk og andre hunde forbi vores have, hvilket jo også bidrager til at han heller ikke vækker hende når hun sover.

- Går HELT uden om hendes tæppe når hun ligger på gulvet. Jeps helt uden om.. der bliver ikke engang skåret hjørner.

- Lader alt hendes legetøj være selv om det ligger på gulvet. (han har en masse legetøj selv som ligger rundt omkring på gulvet, men alligevel har han fra dag 1 aldrig været i tvivl om hvad der var hans og hendes, selvom vi ikke har sagt noget til ham).

- Lader Lise være, når hun ligger på gulvet. Han ligger sig gerne over i nærheden af hende, men lader hende ellers helt være medmindre en af os inviterer ham over at hilse.

- Snuser, men slikker hende ikke i hovedet. Dog slikker han gerne på hendes hænder, men det lader jeg ham også gøre, da hun ELSKER det og klukler glad :biglove og så kan jeg altid lige vaske hendes hænder bagefter.

Kan man ønske sig en bedre hund? :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER