Julie Staal

4 dag uden kvalme eller opkast!

6 indlæg i dette emne

Hej Alle sammen!

Håber i har det godt og jeres baby'er trives i maven!

Jeg har nu 4 dag uden opkast eller nogen form for irriterende kvalme.. brugte HELE dagen igår på at gøre hovedrent, bage og lave mad! pluselig var svigerfamilien heller ikke så overskuelig mere! Det er bare så SKØNT!

Var bare nød til at fortælle nogen om min glæde! Håber at jer som måske stadig bøvler med det skidt, snart kommer over det!

Jeg troede aldrig jeg skulle slippe, men nej hvor er det en fantastisk følelse!

God dag til alle! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh det er så godt at høre. Ja lige pludselig kan man en del mere end man kunne før.

Jeg har også haft en lidt rundforvirret kæreste den sidste uges tid. Nu er der gjort rent, vasket tøj, hentet børn og forberedt aftensmad inden han kommer fra arbejde (jeg har stadig sommerferie). Noget han har stået for RIGTIG længe, da jeg bare ikke har kunnet. Tror jeg må til at slappe af, for ellers tror jeg ikke han ved hvad han skal stille op med sig selv :whistling

God dag til dig også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre. Min kvalme gik hurtigt væk, så jeg har vist været rimelig heldig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg fra oktober gruppen, men måtte bare lige kommentere - EJ hvor er det bare dejligt :loveshower den kvalme kan bare gøre en så invalid, så det er virkelig dejligt når den forsvinder igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er som at blive et helt nyt menneske igen! :loveshower

Måtte også lige trække vejret og slappe af, da manden kom hjem idag... han kan jo slet ikke følge med mere ;)

Pludselig er der lavet mad når han kommer hjem fra arbejde :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da dejligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER