SaraLK

Er i total vildrede!!

25 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften så fint siger..... så er jeg i total vildrede!

Jeg har ledt og ledt.... og jeg synes bare ikke jeg kan finde en kjole som egner sig til at amme i, når vi nu skal giftes samme dag som vil holder barnedåb....

Jeg er normalt en str. 42-44.

Kan i herlige piger hjælpe mig med at finde noget??

Knus sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

lurer lig med her... er selv på jagt efter ammevenlig kjole til barnedåb... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

En hurtigt søgning på Ebay: Ammevenlige kjoler

Tusind tak for forslaget..... er bare ikke bekendt med Ebay, overhovedet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også denne skønne kjole :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for forslaget..... er bare ikke bekendt med Ebay, overhovedet!

Det er et SKØNT sted. Næsten alt jeg overvejer at købe tjekker jeg op på derinde, inden jeg køber det. Der er MANGE penge at spare på alverdens ting. Sig til hvis du vil våge dig ud i dén verden, og vil have hjælp!! :)

Da jeg lige havde født Lærke købte jeg sådan en her kjole i lilla. Den er super lækker at have på, og jeg kan også bruge den nu hvor jeg er gravid med #2. Den er dog ikke en decideret ammekjole, da der ikke er "fri adgang" til babserne, men skulderstropperne er nemme at tage ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også denne skønne kjole :loveshower

Det er godt nok flot :) Og tillykke med det kommende bryllup Sara :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også denne skønne kjole :loveshower

Har du set str. på den??? (for har tjekket den ud før, og opgivet!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et SKØNT sted. Næsten alt jeg overvejer at købe tjekker jeg op på derinde, inden jeg køber det. Der er MANGE penge at spare på alverdens ting. Sig til hvis du vil våge dig ud i dén verden, og vil have hjælp!! :)

Da jeg lige havde født Lærke købte jeg sådan en her kjole i lilla. Den er super lækker at have på, og jeg kan også bruge den nu hvor jeg er gravid med #2. Den er dog ikke en decideret ammekjole, da der ikke er "fri adgang" til babserne, men skulderstropperne er nemme at tage ned.

den er fin..... men bare overhovedet ikke mig blush.gif

Hvordan er det mht. retur, når man køber på Ebay? er det besværligt eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den er fin..... men bare overhovedet ikke mig blush.gif

Hvordan er det mht. retur, når man køber på Ebay? er det besværligt eller?

Nej man skal bare sikre sig, at køberen har en returpolitik. Det er nemlig ikke alle der har det. Men der er jo lidt længere post tid på, da de fleste varer kommer fra England. (Ikke fordi Post Danmark er meget hurtigere end dem helt fra England!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej man skal bare sikre sig, at køberen har en returpolitik. Det er nemlig ikke alle der har det. Men der er jo lidt længere post tid på, da de fleste varer kommer fra England. (Ikke fordi Post Danmark er meget hurtigere end dem helt fra England!)

Det vil bare være Pi.... ærgerligt hvis man fik købt en kjole, man så ikke kan passe og at det så er møgbesværligt (og dyrt?) at få den sendt retur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du set str. på den??? (for har tjekket den ud før, og opgivet!)

Åhh damit! Den er ellers så fin. Mon den er til at få andre steder :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er deres franske hjemmeside ved ikke om det er til nogen hjælp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers har jeg tidligere siddet og set på denne hjemmeside, som har de skønneste kjoler. Måske en af dem sagtens kan bruges til at amme i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers har jeg tidligere siddet og set på denne hjemmeside, som har de skønneste kjoler. Måske en af dem sagtens kan bruges til at amme i :)

Åhh, hvor er de bare fine de kjoler!

dem skal jeg helt klart se lidt mere på!

Derudover har jeg sendt en Mail til "purløg & Persille" ang. den anden kjole..... det kan jo være at de kan skaffe den hjem i min størrelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

loveshower.gifloveshower.gif Fik mail fra "Purløg&Persille" i dag og skisme så om de ikke lige har fået en sending hjem af den fine kjole (Som LouiseVibe smed et link til)

Så nu skal jeg såmænd bare blive enig med mig selv om jeg tør at bestille den hjem i en L, da det er den største størrelse den laves i.... unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

loveshower.gifloveshower.gif Fik mail fra "Purløg&Persille" i dag og skisme så om de ikke lige har fået en sending hjem af den fine kjole (Som LouiseVibe smed et link til)

Så nu skal jeg såmænd bare blive enig med mig selv om jeg tør at bestille den hjem i en L, da det er den største størrelse den laves i.... unsure.gif

Kan man ikke returnere hvis den ikke passer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er virkelig også flot! :loveshower godt gået louise!

Sara jeg synes helt klart at du prøve ad - kan den ikke sendes retur hvis den er for lille?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er virkelig også flot! :loveshower godt gået louise!

Sara jeg synes helt klart at du prøve ad - kan den ikke sendes retur hvis den er for lille?

jo, den kan den.... men kan så også se nu at den allerede er udsolgt i str. L.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Super fin kjole du har fundet der! :D Den ville jeg skisme også hoppe på, hvis jeg skulle gravid til fest :D Du kan jo altid pifte den op med masser af tilbehør :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fin kjole du har fundet der! :D Den ville jeg skisme også hoppe på, hvis jeg skulle gravid til fest :D Du kan jo altid pifte den op med masser af tilbehør :D

det er jo til mit bryllup og dåb af vores datter.... så er jo ikke gravid længere til den tid.

men den er ammevenlig, og det er det der er vigtigt, da vores datter kun er omkring 6uger på dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det er svært at vurdere når man ikke ser dig i den... hmm... men umiddelbart syntes jeg det virker som en god model til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det er svært at vurdere når man ikke ser dig i den... hmm... men umiddelbart syntes jeg det virker som en god model til dig :)

Nu er den i hvertfald bestilt! Så må jeg jo sende den tilbage, hvis det ser ræderligt ud! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER