Filikus

Livmoderens størrelse

6 indlæg i dette emne

Hej de damer :whistling

Vi var til jordemoderbesøg i går og det var et rigtig godt besøg. Det tog 45 min. og vi fik udleveret en masse.

Det er mit 3. men fars 1. barn, så det var rigtig dejligt at hun tog tid til os.

Så blev der lyttet hjertelyd :loveshower Ej, men det er bare en af de bedste lyde i verden :7himmel

Og livmoderen blev målt til en finger under navlen :o Da vi gik derfra og jeg fik tænkt synes jeg egentlig det lyder lidt voldsomt. Men hun kommenterede ikke på det, som værende "for stort".

Kan kun finde skema for førstegangs gravide på nettet og det er da helt sikkert fordi jeg har været gravid før, men:

Hvad blev jeres livmoder målt til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min livmoder blev slet ikke målt, da jeg var afsted i dag. Det var kun samtale og udlevering af materialer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej de damer :whistling

Vi var til jordemoderbesøg i går og det var et rigtig godt besøg. Det tog 45 min. og vi fik udleveret en masse.

Det er mit 3. men fars 1. barn, så det var rigtig dejligt at hun tog tid til os.

Så blev der lyttet hjertelyd :loveshower Ej, men det er bare en af de bedste lyde i verden :7himmel

Og livmoderen blev målt til en finger under navlen :o Da vi gik derfra og jeg fik tænkt synes jeg egentlig det lyder lidt voldsomt. Men hun kommenterede ikke på det, som værende "for stort".

Kan kun finde skema for førstegangs gravide på nettet og det er da helt sikkert fordi jeg har været gravid før, men:

Hvad blev jeres livmoder målt til?

jeg fik at vide det var meget naturlig at ens livmoder var større som flere gangs fødende. så tror ikke du skal spekulerer så meget i det. Og er helt sikker på hun havde sagt hvis der var noget unormalt i det. :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min blev heller ikke målt, men jeg kan selv mærke at den også går til lige under navlen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror helt sikkert I har ret, hun ville nok have nævnt noget hvis det ikke var "almindeligt". Kan bare se i mine to tidligere vandrejournaler at livmoderen først gik dertil i uge 21.

Majkat: Nå okay, så er det nok bare helt normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også jeg kan mærke at min når derop til :)

Har ikke været til jm endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER