Miss.Tang

Må lige læsse af..

9 indlæg i dette emne

Ja undskyld min skal lige af med lidt frustrationer.. ;)

Jeg har en gammel veninde jeg har kendt siden 1. klasse og som jeg ikke har være veninder med i 10 år! hun er lidt af en dramaqueen og alt skulle gå efter hendes hoved ellers blev man frosset ude Og efter et sammen stød efter en bytur da vi havde fået vores huer, tror jeg kun jeg har set hende en enkel gang nogen år senere, kun for at blive bekraftet i hvorfor jeg ikke gad hende.

Men vores mødre er gode veninder, har fuldt lidt med på sidelinjen og vi er da også venner på FB. Hun har fået mand og to børn. Den seneste en pige fra nov 2011. Så det var jo oplagt at arve/købe hendes tøj til den lille. Hun havde også noget ventetøj som jeg kunne overtage. Vi bor ikke i nærheden af hinanden, ca 1,5 time i tog hver vej for mig. Men vi aftalte at hvis jeg kom hjem til hende, kunne jeg prøve ventetøjet og så ville hun komme hjem til mig med børnetøjet når vi kom lidt tættere på - det hastede jo ikke med det og jeg kunne ikke have det hele med i toget. :) Så jeg tog hjem med en taske fuld af ventetøj til en god pris :) Baby tøjet var også fint, dog meget lyserødt, men tænkte man jo ikke behøver kun at komme hende i lyserødt. Det kan jo sættes sammen med noget neutralt så hun ikke ligner en candyflos :D

Det ville være syndt at sige det var den helt store gensynsglæde.. men det var da hyggeligt nok. Men vi svingede ligesom ikke - så ingen genoptagelse af venskabet. Og det var vist heller ikke hendes plan.

Hun skrev så igår om vi skulle finde en dag hvor hun kunne komme forbi. Og vil godt indrømme min ammehjerne lidt havde glemt hende :whistling Men sagen er at jeg jo fik en god portion af min mor og jeg har lånt endnu mere af en anden (rigtig god) veninde. Så mig og manden (mest manden :D) blev enige om at vi ikke skal købe mere, for vi får jo nok en del i barsels gaver. Kom dog til at købe 6 body'er fra me too, igår til 100,- - hey! de var på tilbud!! :whistling

Så jeg skrev til hende at vi sprang over dennegang, da vi havde rieligt pt. Jeg havde en ide om hendes reaktion, for hun havde jo ikke ændret sig synderligt. en fornemmelse da jeg var hjemme hos hende. Og ganske rigtigt havde jeg ret. Hun blev IKKE glad. Jeg fik en ordentlig sviner på SMS

''Så er det jo rigitg fedt jeg at jeg har afvist andre købere fordi det var sat til side til dig efter klar aftale!!!!!!''

Jeg svarede pænt at det var jeg ked af, men mon ikke det nok skal blive solgt alligevel?

Svaret kom næste promte:

Det håber jeg sgu for dig! En anden gang må du sgu da godt informere når du ik gider dine køb alligevel!!!!

Det var så her jeg var ved at begå den fejl at synke ned på hendes niveau og skrive en sviner tilbage. Meen jeg lod vær' - helt vær med at svare, for jeg ville ikke kunne gøre det pænt og så ville det bliver en gang muderkastning frem og tilbage som da vi var teenagere og DET gider jeg ikke.

Men hold nu op for en krampe!! Som om hun ikke kan sælge det til andre end mig.. Og det har jo ikke været en afsluttet handel. Hun kunne jo bare havde skrevet hun havde en anden køber om jeg stadig var på. Så længe der ikke er betalt er det jo ikke mit..

AAAAGGGGRRRRHHHH.. skal lige råbe lidt ;) håber i bærrer over med mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sikke da noget træls noget...!! flot du ikke gik på hendes niveau.. tror jeg ikke jeg kunne lade være med.. kunne forstå hvis du havde betalt og fortrød længe efter... men hun kan da vel tale pænt...! der er ikke noget værre end sådan en omgang drama over bagateller.. jeg fik et gratis puslebord af en veninde, men sagde noget tid efter at jeg måtte takke nej da jeg helst ikke ville have den type... hun sagde ok - det var jo også bare en mulighed hvis jeg Bille spare... og hun har opbevaret det længe i en lille lejlighed, men hun sagde bare at det var okay.. så hvis hun blev syr/skuffet så skjulte hun det da... hader når folk skaber sig over SMS... STOR ros til dig for ikke at hoppe med på den... og du skal jo ikke købe noget for at glæde andre...!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh - slap nu af!!!! Altså hende og ikke dig ;) Og ja, hun kunne jo lige præcis, som du selv skriver, spørge om du stadig var interesseret hvis hun stod med en der gerne ville købe.... Ro på nu kvinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om det er hende der skulle have skrevet at hun havde en anden køber eller om du skulle have skrevet til hende at du ikke skulle bruge det alligevel bliver i jo aldrig enige om. Må indrømme jeg også ville være træt af at gemme tøj til en der så i sidste ende springer fra... Uanset hvor godt jeg kender vedkommende... Nåårh men det var ikke min mening du spurgte efter :) mon ikke i er helt færdige med hinanden i fremtiden...... :) godt du ikke lod dig rive med på mudder kastning... kan ikke betale sig at fortsætte hvor i slap i folkeskolen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuuuuuuuui godt det ikke er mig, der er dig! Tænk hvis hun havde sendt sms'en til mit hormontelt!!! :whistling

Jeg havde heeeelt klart benyttet mig af at komme af med en masse agressioner til hende!! Hehe!!!

Rigtig imponerende at du har opført dig så civiliseret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også liidt solt af mig selv ;) Men vi havde bare rigtig mange af de der 'ture' på handelsskolen over SMS fordi hun ikke var 'kvinde' nok til at komme og sige det. Jeg var gået igang med at svare hende, men greb mig selv i det. Så jeg skrev til min mor at jeg i den grad var blevet bekraftet i hvorfor vi ikke sås. Hun ringede 2 sek efter, så fik også raset ud hos hende :P

Jeg bliver så forarvet over folk kan gå i så små sko at jeg slet ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv..

Det er rigtig. Men det er jo ikke en beslutning vi har taget for flere uger siden. Vi snakkede faktisk om det i mandags tror jeg det var.. Nu har jeg nogen ting til salg hvor folk viser interesse og springer fra alligevel og det kan altså ikke bringe mit pis i kog ;)

Om det er hende der skulle have skrevet at hun havde en anden køber eller om du skulle have skrevet til hende at du ikke skulle bruge det alligevel bliver i jo aldrig enige om. Må indrømme jeg også ville være træt af at gemme tøj til en der så i sidste ende springer fra... Uanset hvor godt jeg kender vedkommende... Nåårh men det var ikke min mening du spurgte efter :) mon ikke i er helt færdige med hinanden i fremtiden...... :) godt du ikke lod dig rive med på mudder kastning... kan ikke betale sig at fortsætte hvor i slap i folkeskolen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en syrling :kram Det er vist meget godt, at du ikke ser hende mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hold da op en krampe :prik flot du ikke skrev igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå, hvis man synes det er lidt irriterende, men det er da godt nok at overdrive!! (fra hendes side af)

Synes også du kan være stolt af din reaktion og at du kunne dy dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER