Tinkerbell

Projekt Baby er igang!

9 indlæg i dette emne

I fredags kom mens, og som nogle af jer nok ved, er det lig med at PB startede! :loveshower :o :D :wee :glad :balloon :yay :P

Endelig endelig, noget jeg har ventet hele året på er begyndt, hvor bliver det en spændende tid vi har foran os!

Jeg har været meget i tvivl om hvorvidt jeg skulle oprette en "på vej til graviditets-tråd". På den ene side vil jeg rigtig gerne have en tråd at dele alle mine tanker i og ikke mindst få gode råd og opbakning af alle jer dejlige tøser :biglove

Samtidig har jeg tænkt at den måske ville blive lidt kedeligt, sådan vente vente, mens, vente, mens, vente osv indtil Jubiii! Så enten lang og kedelig eller kort og god ;) Især fordi jeg helst ikke vil genkendes af nogle endnu og derfor nok ville fortælle relativt lidt om mig selv indtil videre.

Jeg er derfor nået frem til ikke at lave en tråd, og endda til at tage en lille pause fra BK :o Ikke sådan rigtig pause, men bare skære ned på min tid herinde. Jeg tror at det er det sundeste for mig og ikke mindst for mit forhold til min mand her ved PB. Jeg kan mærke at BK får mig til at tænke MEGET mere på PB end jeg ellers ville, og jeg elsker at følge med herinde. Jeg tror dog bare at det bliver for hårdt at være herinde så meget som jeg hidtil har, hvis ikke det liiige går med PB. Desuden ser min mand helst at vi stort set ikke snakker om PB indtil vi rent faktisk står med 2 streger i hånden, han tror det vil stresse mig og os yderligere, og det tror jeg han har ret i.

Jeg skal nok holde mig opdateret løbende i alle jer søde pigers tråde og håber i alle er gravide lige om lidt :goodluck Ligeledes vil jeg nok bruge dette indlæg til lige at lave små opdateringer, hvis jeg altså kan holde mig og ikke går all in igen :blush

Og så vender jeg frygteligt tilbage med min egen graviditetstråd når jeg en dag har testet positiv! :balloon

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:goodluck Håber det går jer godt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :loveshower

Masser af lykke til og masser af :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så spændende søde! Håber på 2 streger snart!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender alt for godt det med at BK bare får en til at fokusere endnu mere på PB... Holder også selv nogle pauser herindefra indimellem, når jeg fokuserer alt for meegt på det...

Håber du snart står med 2 streger i hånden :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil følge med på sidelinien, og håbe den bliver kort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiih hvor spændende!! Tillykke med PB start!!

Håber du lynhurtigt står med II og opretter graviditetstråd. Måske kan vi følges?! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER