Katarina

lidt om os selv

3 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Jeg hedder Katarina og jeg er 21 år. Jeg og min kæreste venter vores andet barn :) jeg og kæreste har været sammen i snart 6 år. Og vores søn Lucas er lige blevet 1år her den 4 August.

Jeg skal til første læge undersøgelse den 22 lægen havde ikke tid før, da de lige er kommet tilbage fra ferie.

Vi så bare meget i tvivl om hvor langt henne jeg er. Da jeg havde blødning i sidste mdr. Men vi går ud fra det have været en gennemblødning. Så vi regner med at jeg er ca 9+2 :) men glæder mig utrolig meget til lægebesøget :)

Men da vi fandt ud af at jeg ventede vores søn

havde jeg lige tilmeldt mig uddannelse. Men den måtte jeg så melde fra igen da jeg havde termin 14 dage før jeg skulle starte i skole. Og igen denne gang har jeg lige tilmeldt mig uddannelse og har betalt så jeg kan starte. Og to dage efter findes vi ud a jeg er gravid igen. Men sådan er det. denne gang bliver jeg ved uddannelsen så må vi se hvad tiden bringes :)

Vi ønsker hele ikke denne gang at få kønnet af vide :)

men hvad med jer?

Hilsen Katarina

Min nuværende graviditet er indtil videre hemmelig for familie og venner. indtil vi har været hos lægen ihvertfald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :loveshower

Jeg hedder Stephanie, jeg er 25 og læser Ernæring og sundhed i Sorø. Jeg bor i Ringsted med min kæreste, Jon, vi skal giftes d. 10. november og have baby d. 10. marts :biglove

Vi har været meget heldige ang. baby. Jeg droppede p-pillerne i starten af april, og så forsøgte vi april, maj og juni - hvor der jo var gevinst. Så det gik hurtigt!

Jeg har en del graviditetsgener, men jeg tolker dem også som et godt tegn på at Prop faktisk virkelig er på vej og har det godt derinde. Jeg er nu 10+4 og d. 27. august når jeg er 12+1 skal jeg til NFscanning - det ser jeg enormt meget frem til. Vi har valgt ikke at holde graviditeten hemmelig, men alligevel er der rigtig mange som ikke endnu ved det - og de for det først afvide efter scanningen - hvor jeg sikkert poster et billede på facebook ;)

Men min mave er altså også begyndt at være svær at skjule - "heldigvis" har jeg en del fedt på kroppen, så tror da stadig de fleste bare tænker at jeg er tyk - meeen det begynder altså at ligne et og andet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons

Jeg er stadig lidt "undercover" da vi ikke har fortalt alle om graviditeten endnu, så skriver ikke så meget at jeg kan genkendes herinde, men så fylder jeg ud senere når det er helt offentligt ;) hvilket det bliver i slutningen af denne uge..

Jeg hedder L og er 30 år, gift med min dejlige mand S. Vi har været sammen i 8 år og har været gift de sidste 4 år :7himmel sammen har vi to dejlige børn, på 3 og 6 år, og venter nu vores guldklump nummer tre :loveshower

Vi har været utroligt heldige med denne graviditet, faktisk blev bønnen lavet i første forsøg, så det er jo helt fantastisk. Det er også gået hurtigt de andre to gange, så vi er meget priviligerede på det område :) jeg synes de første måneder har været noget hårde at komme igennem, da jeg har haft meget kvalme og en overvældende træthed. Men det virker til at det letter lidt nu, og det er bare SÅ dejligt. Maven buler efterhånden rigtigt meget, og om eftermiddagen og aftenen er der ikke længere tvivl om, at det er en gravid bule og ikke bare en delle ;) Jeg er i dag 11+5 og skal til NF på torsdag (12+1) og vi glæææææder os simpelthen så meget til at se bønnen igen :loveshower var til scanning i uge 8+ pga blødning, og da lignede den jo vitterligt en bønne, så glæder mig til at se forandringen fra bønne til baby på torsdag:) Og det vi faktisk også glæder os allermest til er at vi på torsdag, efter scanningen, kan fortælle vores to børn at de skal have en lillebrøster. Det bliver fantastisk dejligt at kunne dele det med dem, specielt fordi de begge tit spørger om ikke "vi skal have et barn mere herhjemme" :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER