Solvej99

Sølvbryllupsgave

17 indlæg i dette emne

Svigerforældrene har sølvbryllup og vi skal finde på en god gave.

Vi var lidt ude i at lave en fotobog med billeder af deres liv sammen, men det kan desværre ikke nås, da vi skal give den allerede i næste uge :(

Andre gode idéer? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilket prisniveau snakker vi?

Og er der noget de bare brænder for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket prisniveau snakker vi?

Og er der noget de bare brænder for?

Max 1500 vil jeg sige.

Problemet med dem er at de bare køber det de vil have, så de mangler ikke rigtig noget <_<

Derfor tænkte vi at det kunne være sjovt med en mere personlig gave (fx noget med billeder osv.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

smart box med kroophold for to eller lignende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bestille en fotograf tid, og så give dem gavekortet p en fotografering med hele familien. Evt rammet ind i en skifteramme, så det ikke "bare" er et gavekort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

smart box med kroophold for to eller lignende :)

Den vil jeg huske :) tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En digital fotoramme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En digital fotoramme :)

God idé, men det gav vi hende i fødselsdagsgave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé, men det gav vi hende i fødselsdagsgave ;)

Ja så er det jo ikke en mulighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Martins forældre holdt guldbryllup havde vi booket en gammel Ford T, der kom og hentede dem for at køre dem til festen.

Nu er dine svigerforældre måske ikke til Ford T, men så en anden bil (måske en hestevogn) og så stil en flaske champagne på køl i vognen, og så kan de jo nyde en lille køretur på dagen på vej hen til feststedet, hvis de holder festen ude.

Måske en mulighed?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Martins forældre holdt guldbryllup havde vi booket en gammel Ford T, der kom og hentede dem for at køre dem til festen.

Nu er dine svigerforældre måske ikke til Ford T, men så en anden bil (måske en hestevogn) og så stil en flaske champagne på køl i vognen, og så kan de jo nyde en lille køretur på dagen på vej hen til feststedet, hvis de holder festen ude.

Måske en mulighed?

:balloons

Sikke en sød idé :)

De har godt nok selv en veteran Porsche, så lige i dette tilfælde ville det nok være overflødigt :rolleyes

Jeg siger jo de er svære at finde gave til <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I stedet for en fotobog, hvad så med en planche/plakat med billeder af familien på?

Det gav vi min mormor og morfar engang for ca 17 år siden og den hænger stadig i deres køkken og alle nyder stadig at kigge på den :)

Hvis du går til en fysisk butik (kopi/printe shop) kan de sikkert printe en A1 eller A2 lige med det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal de holde en fest?

Hvad med et eller andet indslag - fx en sanger der synger deres sang (hvis de har alt har de vel også deres sang :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I stedet for en fotobog, hvad så med en planche/plakat med billeder af familien på?

Det gav vi min mormor og morfar engang for ca 17 år siden og den hænger stadig i deres køkken og alle nyder stadig at kigge på den :)

Hvis du går til en fysisk butik (kopi/printe shop) kan de sikkert printe en A1 eller A2 lige med det samme :)

Det er bare en rigtig god ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har netop holdt sølvbryllup for mine svigerforældre, og der gav vi dem et stort billede af alle børn, svigerbørn og børnebørn. Det skabte stor glæde!

I kan også invitere dem på en rigtig lækker middag enten ude eller hjemme hos Jer med lækker vin, gode bøffer og ingen opvask :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte en fotograf til at komme på dagen og tage billeder til mine svigerforældre. Han var med hele dagen, og bagefter fik vi alle billederne, som vi så selv lavede en Sølvbryllups-fotobog ud af.

Vi kendte fotografen, så derfor kunne det prismæssigt klares...måske kender I også sådan én? Sølvbryllupsparret var i hvert fald vildt glade for gaven, og fotografens billeder var lysår bedre end gæsternes, fordi lyset var lidt mærkeligt i festlokalet (og gæsterne havde jo bare knipset lidt med kompaktkameraer).

Han tog bl.a. billeder af sølvbryllupsparret sammen med hver af deres gæster/gæstepar.

God dag til jer:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres gode forslag. Dem vil jeg huske til når mine forældre har sølvbryllup :)

For vi har nu fundet ud af hvad vi giver svigerne. De havde selv båd engang, så derfor har vi arrangeret en sejltur med picnic og tur til Gavnø Slot :)

Desuden har jeg skrevet en sang til dem :rolleyes

Endnu engang tusind tak for jeres forslag :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER