LDM

vådligger lagen

20 indlæg i dette emne

Hej piger

Lige et hurtigt spørgsmål, nogen af jer der kender en butik/hjemmeside der sælger vådligger lagener til billige penge? Af den slags der kan vaskes og bruges igen. Har været i jysk, og der kostede et lagen 169,- det syntes jeg var lige overkanten :)

På forhånd tak for hjælpen.

-line

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desværre ikke.. Men følger lige med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IKEA ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikea? Det havde jeg ikke troet, men det skal helt sikkert tjekkes ud :) er så bange for at vandet fx skulle gå i sengen :) mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt man kan få det i metermål i jysk, og at det skulle være det billigste sted - mærkeligt.

Vi brugte det ikke, og vi har bare vores til at ligge.. Hun har endnu ikke tisset så meget igennem.... Men hvis man er bange for vandet går, så kan jeg godt se det er rart at have!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de har dem til 40 kr mener jeg... jeg fandt mine oppe i børne afdelingen - til juniorseng - stort lagen egentlig.. men de har vist også voksenstr. tjek deres hjemmeside de har også madresbeskyttere osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40143304/ de sælges ikke online desværre - men hvis du kender nogle tæt ed Odense fx så kan de jo sendes ;) jeg synes de er gode i kvaliteten ikke helt plastikagtige...

alternativt kan du købe engangsunderlag fra pambers/libero tror der er 4-5 i en pakke til 40... og de kan sagtens ligge under lagnet længe indtil de bliver våde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jysk havde kun dem i en pakke, jeg spurgte nemlig. Jeg bor 8 km fra en ikea, så tror bare lige jeg smutter forbi og køber nogle :)

Har hørt om en gangs lagenerne, kunne godt være ret smart at have til at starte med, så man ved om det bliver nødvendigt med de andre :)

Tak for hjælpen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes egangs krillede lidt ( brugte dem da datteren skulle af med ble) men til gengæld var der klister på bagsiden.. købte så dem i IKEA senere og syede selv elastikker på så de ikke gled rundt og det er ikke slidt op efter 1 1/2 år men hun har så heller aldrig prøvet at tisse på det.. bare husk de ikke må vaskes med skyllemiddel så forsvinder sugervnen ( ligesdom håndklæder viskestykker osv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Købte et i Bilka til 89 kr tror jeg det var ......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også købet det i metermål i Jysk, så er det ikke så dyrt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er de købt i ikea, og så troede jeg at jeg kunne spare penge ved at tage i ikea og købe dem frem for jysk... Men, jeg havde min mand med og han kunne ikke styre sig, så vi kom hjem med en hel bil fuld af ting og sager og endte med at bruge 800 kr. :) ha ha..

(og så siger alle at det er et mareridt at have kvinder med i ikea! Fordi de bruger for mange penge, ikke hjemme hos os)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også købet det i metermål i Jysk, så er det ikke så dyrt :)

Ikke i min jysk, men kan selvfølgelig være man kan inde i aalborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke i min jysk, men kan selvfølgelig være man kan inde i aalborg :)

det i metermål er ved voksduge, og de har vådliggerlagen både til baby og juniorsenge... jeg har for 3 uger siden afsluttet arbejdsprøvning i vores lokale jysk så ved da lidt om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så ved de det bare ikke i min, for jeg spurgte nemlig efter det, og der sagde de at de ikke havde andre.. men pyt, jeg har fået nogle fra ikea :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så ved de det bare ikke i min, for jeg spurgte nemlig efter det, og der sagde de at de ikke havde andre.. men pyt, jeg har fået nogle fra ikea :)

Så længe du har fundet noget går det jo nok ;-)

Jeg har på egen hånd oplevet at personalet i ene anden jysk slet ikke er så servicemindet som i den jeg arbejdede i... Og ved de får tiden skal sælge lodsedler til støtte for dansk handicapindræt, men dem så jeg ikke fremme eller blev spurgt om jeg ville støtte med et lod til de 25 kr de koster, hvor man har mulighed for at vinde gavekort til jysk på 200,- 5000,- eller en ny bil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så den anden dag I Jysk reklame at de reklamerede med at de solgte det i metermål - måske det er billigere?

Og ellers har det nok været et stort et til den pris - vi har altid halvveret vores - så det bare ligger på midten af sengen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så den anden dag I Jysk reklame at de reklamerede med at de solgte det i metermål - måske det er billigere?

Og ellers har det nok været et stort et til den pris - vi har altid halvveret vores - så det bare ligger på midten af sengen :)

normalpris for pr meter er 49,95 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mormor var en engel og forære mig 5pakker med engangs underlag som hun havde fået for mange af fra hjemmeplejen.

Rigeligt til både bebs og mig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe du har fundet noget går det jo nok ;-)

Jeg har på egen hånd oplevet at personalet i ene anden jysk slet ikke er så servicemindet som i den jeg arbejdede i... Og ved de får tiden skal sælge lodsedler til støtte for dansk handicapindræt, men dem så jeg ikke fremme eller blev spurgt om jeg ville støtte med et lod til de 25 kr de koster, hvor man har mulighed for at vinde gavekort til jysk på 200,- 5000,- eller en ny bil.

Ja desværre er det nok ikke alle butikker der er lige servicemindede, det har jeg også oplevet med ønskebørn i aalborg, der sætter jeg ikke mine fødder, de er så dumme der inde, til gengæld kører jeg gerne de ekstra kilometer til ønskebørn i en mindre by lidt længere væk :)

Men tak for svar, nu ved jeg det kan fåes, så handler jeg bare i en anden jysk i fremtiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER