rusternille

Hvornår vil i gætte på at i føder?

55 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om jeg er helt galt informeret men mener også at LouiseVibe lige har født? :loveshower

Wee, tillykke til jer nybagte mødre!

Vi glæder os til at læse mere om jeres vidundere :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde gættet på midt/slut august og fik sørme ret :)

Vores dejlige pige blev født for en uge siden den 13/8 <3

TILLYKKE :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg "tør" ikke gætte på noget som helst... Da det hele er en smule uvist.. Jeg bliver vækstscanning hver 4 uge fordi jeg er Gastric Bypass Opereret og blev senest scannet i Onsdags, som skulle have været den sidste inden fødslen. Min lillemand blev vurderet til 3317g, hvilket er indenfor normalen men i den tunge ende! Derfor skal jeg scannes igen d.5 sep. og lægen der følger mig tæt sagde, at skulle han stadig ligge i den tunge ende ville jeg nok blive sat i gang....

Så gætter på alt fra nu til d.19 sep. ;) Så er jeg helgarderet - hehe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i lang tid sagt at jeg regner med at det bliver den 6. september. Og da ejerforeningen har meddelt at der lukkes af for vores varme vand i perioden 5.-7. september, er jeg endnu mere sikker i min sag. Det skal da bare passe at det bliver lige mens jeg ikke kan lindrer smerterne fra veerne under den varme bruser <_<

Men så længe det ikke bliver den 13. september er jeg faktisk tilfreds. Der har min svigerfar nemlig fødselsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville aldrig have gættet på, at jeg ville føde næsten tre uger før tid!!! Vildt!!! Men dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville aldrig have gættet på, at jeg ville føde næsten tre uger før tid!!! Vildt!!! Men dejligt :)

NEJ VEL??? :loveshower og du turde næsten ikke gætte på noget, -men det viser jo også bare at gæt kan man ligesom ikke bruge til så meget.. :D

-Går da også en smule i panik over at i er flere der allerede har født, jeg er slet ikke KLAR!!! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal ikke være bekymret over de -15%.. Vi gik fra samme tal til -7% på 4 uger :) min opfattelse er også at jordmoderen gætter... Har dog haft en enkelt jordmoder der gættede rigtigt :) spændende hvad næste scanning siger!!

Har lige skrevet i vægt-tråden...

Er alligevel en anelse bekymret!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden for 24 timer???? Er stadig i tvivl om det er nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden for 24 timer???? Er stadig i tvivl om det er nu....

uhh bliver spændende :) held og lykke :)

jeg er begyndt at tro jeg først føder i oktober, men nu får vi af se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så Bolsin, JaWeLa, GBP86 og MamaMikkel_Junior :glad

:glad Vi hepper heeeeelt vildt på jer, så jeres gæt kommer til at passe nogenlunde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er jo godt i gang... Havde regelmæssigt veer i 4-5 timer i går aftes, men ikke kraftige nok. Min livmoderhals var ikke helt udslettet, men ret blød og så var jeg en finger åben. Så blev sendt med en sove-cocktail, og i løbet af natten gik det desværre nærmest i stå :( I dag har vi gået nogle gode ture, som har givet nye veer, men ikke regelmæssigt som i går. Tilgengæld har jeg haft tegnblødning i dag. Så håber meget det snart bliver til mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er jo godt i gang... Havde regelmæssigt veer i 4-5 timer i går aftes, men ikke kraftige nok. Min livmoderhals var ikke helt udslettet, men ret blød og så var jeg en finger åben. Så blev sendt med en sove-cocktail, og i løbet af natten gik det desværre nærmest i stå :( I dag har vi gået nogle gode ture, som har givet nye veer, men ikke regelmæssigt som i går. Tilgengæld har jeg haft tegnblødning i dag. Så håber meget det snart bliver til mere.

Spændende!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay Bolsin så MÅ der da snart ske noget!! Aaaal mulig held og lykke når der gør :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige skrevet i vægt-tråden...

Er alligevel en anelse bekymret!! :(

Hvordan står der til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm håber jeg føder inden næste uges udgang...min krop er så færdig som gravid. Og mine ben kan snart ik tolerere den vægt mere :-\

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm... Her er der ingen fødsel endnu!! :(

Havde regelmæssige plukveer igår og fik hurtigt sat næbet op efter, at få ret i min drøm/forudsigelse...!

Natten har været hård og været vågen flere gange pga. plukveer og bare uro.

Tror dog ikk rigtig på længere, at dagenidag er dagen hvor lillesøster kigger ud til os! Øv!!

Men har fået good-to-go fra både scanningsdame og jdm - da hun vejer ca 2700 gr. i tirsdags!

Juuuhhuuuuuuu...!!!

Hepper helt vildt på jer andre -

Men beholder også lidt ve-støv selv... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, måske var det slimproppen, der gik igår, prøvede det ikke sidst, så jeg er lidt i tvivl...

Har haft noget, der kunne være optakt i nat, regelmæssigt med 10 min. interval, men det hele er vist gået i sig selv igen <_<

Vi har en fødselsdag i vennekredsen i morgen, d. 10., så det kan være det bliver der, man kan jo håbe :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HERLIGT med lidt opdatering fra jer, -det var næsten ikke det jeg fiskede efter :whistling

GBP86 -stooooooor krammer herfra, håber at der snart sker noget, så du slipper for at være såååå gravid! :goodluck

Aaaajs hvor spændende JaWeLa, glæder os til at høre mere over de kommende dage..

MamaMikkel_junior jeg skal nok sende noget ve støv tilbage!!! :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet nyt under solen her <_<

Men da jeg lavede stamtræ idag, opdagede jeg, at min farfar havde fødselsdag 17/9, så det bliver mit nye gæt :glad

Bortset fra det, så står hovedet igen ikke fast, så nu er vi tilbage til at skulle ligge ned, hvis vandet går... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet nyt under solen her <_<

Men da jeg lavede stamtræ idag, opdagede jeg, at min farfar havde fødselsdag 17/9, så det bliver mit nye gæt :glad

Bortset fra det, så står hovedet igen ikke fast, så nu er vi tilbage til at skulle ligge ned, hvis vandet går... <_<

Hvorfor skal du ligge ned hvis vandet går?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg har forstået det, så er der større sandsynlighed for, at baby får navlestrengen rundt om halsen i forbindelse med fødslen, hvis hovedet ikke står fast...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm status er at ingen (udover økonom :D) har født på den dato de gættede på, der er dog mange der ligger ret tæt op ad!!

:7himmel

Og gad vide om de sidste tre ikke efterhånden snart har født!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fødte den 24. september, som jeg gættede på! loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan stadig nå at ramme den 4. Oktober.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER