GBP86

Har i hørt....

6 indlæg i dette emne

Sad sammen med min mormor, moster og mor i dag. Fortæller dem så at jeg næsten troede at en fødsel var under opsejlning igår, fordi jeg havde det godt skidt i kroppen, og ubehag på en underlig måde.

Alle tre damer vælter så næsten over hinanden for at tjekke deres kalender fordi (og det her anede jeg ikke) så er et gammel 'husmor råd' der lyder at tre uger præcist efter at man har haft sådan en underlig dag så går i fødsel...hmm giver ingen logisk mening i mit hovede. Men ja....

Hører i også mange af den slags 'historier', og 'ammestue'-fortællinger? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej ikke lige i den stil som du fortæller om... Mest den der med at det er en pige... Fordi den sidder lige midt på maven osv. Osv. :) nåårh... Jamen, så kan dy jo glæde dig til om 3 uger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, nej, den har jeg godt nok aldrig hørt.

Men har en graviditetsbog, hvor der er "facts" fra graviditetsbøger fra 40'erne og 50'erne. Den gang troede man, at hvis den gravide havde hænderne over hovedet ville barnet få navlestrengen om halsen, og man sagde også, at hvis hun kiggede gennem et nøglehul ville barnet få hareskår. Ikke fordi jeg tror det er særligt sandsynlige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har også en af de gamle bøger, hvor der står at de anbefaler kvinden at drikke noget vin før elskov hvor man ønsker befrugtning. Og senere i graviditeten hvis man ønskede ro i kroppen...hmm det er lige en bog for sundhedsstyrelsen, hva ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det hus råd har jeg aldrig hørt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det har jeg godt nok aldrig hørt, men spændende om du bliver mor om 3 uger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER