Guest Smilla

15 mdrs vaccineres i dag :s

7 indlæg i dette emne

Ai lige så hård som jeg kan lyde nogle gange, lige så blød er jeg indvendig når det kommer til Emilie og vaccinationer...uhh det er væmmeligt og helt ærligt....det er bare et prik, come on Mette mand!!

Hehe...

Nå men Emilie skal ned og stikkes i dag hos lægen, den såkaldte 15 mdrs vaccine, som er en del af MFR vaccinen....

Farmand skal med og holde hende mens hun bliver stukket, så kan jeg altid være "Good cop" og tage hende når hun græder ;) Smart ikk?! ;)

Haha! Er spændt på om hun reagerer på den...

Hvornår skal i afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været alene afsted alle gange og skal det også næste gang... sidste gang blev Nadja virkelig sur på lægen, skæltre hende ud som hun nu kan...

Jeg frygter dog 15 mdr. håber hun tager den pænt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal først afsted i slutningen af januar. Jeg trøster mig ved tanken om det det kan blive lettere med årene at få sit barn vaccineret, da Emilia var lille skreg hun som en gris men både til 4 og 5 års vac, sagde hun "det kilder" :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh....skal lige hilse at sige at Emilies har været noget sløj og forkommen her de sidste par dage...

Lige omkring jul havde hun tynd mave...vi slog det hen med at hun nok havde fået for mange mandariner....imellem jul og nytår var der ingenting og BANG efter middagsluren nytårsaften (slf) har hun feber og er mega pylret!

Nåh....vi tænker at det er pga den MFR vaccine, som kan give feber 6-10 dage efter stikket...dagen efter var hun ok igen, men nu her i går....nai hvor har hun råbt og skabt sig!! Hun var ellers holdt op med at råbe....jer der har mødt hende ved hvad jeg mener....det er hende vuvuzelaen er opfundet bl.a. ;)

Nå men i dag har hun så bare MEGA meget tynd mave....3 bleer på under en time....i dagplejen! Tak Emilie :) Men det betyder jo at hun nok ikke vil tage Emilie ind i morgen hvis tyndskiden ikke er stoppet, men der har ikke været mere, kun tissebleer, så jeg tror vi kører hende derom. Hun er bare SÅ sur og skabagtig...

Alt var forkert i dag, hun skriger og kaster sig rundt, slår alt vredt ud af hånden på mig og gokker hovedet i gulvet i raseri....har ALDRIG set mage!! :(

Nårrrhhh hun trækker tænder ud pt....men jeg er ked af det på hendes vegne, for der er jo noget galt og vi kan jo bare ikke forstå eller gætte hvad det er!?!?! Jeg kan mærke at der er en kindtand på vej....Jonas lod ALDRIG sig mærke af han fik tænder...pludselig så var de der bare uden det mindste kny....men Emilie

viser alle tegn på tænder, tynd mave, røde kinder, piller sig i munden etc. Så måske er det tænder? Vi har givet hende lidt panodil junior at sove på...for hvor er det synd hvis det gør ondt på hende!

Nogen der har prøvet noget lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, ikke endnu! :) Hvor er det bare synd for hende! Og selvfølgelig også for jer! :)

Håber, Panodilen har hjulpet!

6-10 dage siger du? Pyyyhhh! Vi skal jo snart til det, og tror da bare, at jeg tager sorgerne på forskud og hiver alle de barns 1. og 2. sygedag hjem, som jeg kan ;)

(Der er en mor her, der har det svært med at aflevere sin unge efter at have holdt ferie med ham ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en hård omgang... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger

Lige så sur og tvær som hun var i går, lige så glad var hun da vi tog hende op i dag.... :o Øhhh.....?!?! Hun har bare været så mild og glad i dag! :) Hendes bæ-ble var også helt normal...Nu er hun kørt i dagpleje :D

Gad vide hvad alt det handlede om og det må meget gerne holde sig væk!! Stakkels pige! Tjekkede lige om hendes kindtand er kommet igennem, men det er den langt fra! Hmmm....nå...men nu er hun glad og væk med det andet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER