IBMA

Så har jeg været til NF

5 indlæg i dette emne

Ja så har jeg været til NF scanning...

Det var bare en rigtig dejlig oplevelse..

Den lille ny målte 6,5 cm og var bare fin..

Den sov det meste af tiden, og bevægede sig først da jeg blev sat til at hoste...

Min termin blev rykket fra d. 3 juli til d. 29 juni, så hører egentlig ikke til denne gruppe mere, men da jeg er første gangsfødende så går jeg jo nok over tiden..!

Er der andre der har været afsted???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps, jeg var afsted idag og så en meget aktiv lille en, som vinkede til os med 5 tydelige små fingre :D

Jeg er blevet rykket en enkelt dag til den 1. juli, så bliver her lige med nød og næppe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det ikke nødvendigvis et faktum at førstegangsfødende går over tid - jeg fødte 10 dasge før termin med Oliver :o :P

Godt at høre at alt gik godt og som det skulle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også afsted til nakkefoldsscanning i går. Det gik rigtig godt, det var en meget aktiv bebs, som lå og sprællede rundt og vinkede til os. Man kunne tydeligt se 5 bittesmå fingre. Desuden kunne man se et lille hjerte der bankede, rygraden, bittesmå ører (!) og sygeplejersken fortalte at hun kunne se 2 hjernehalvdele (det skulle man vist være lidt mere trænet for at kunne se).

Alt var som det skulle være, og risikoen for Downs syndrom blev sat til det laveste den kunne være, så det var bare rigtig dejligt.

Og så fik vi en masse gode billeder med hjem - lidt nyt til familiealbummet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en veloverstået nf, selv om de jo er et stykke tid siden nu.

Jeg var afsted i onsdags, og det gik også bare rigtig fint. Vi fik ikke et samlet tal, men et tal for hver trisomi.. Og jeg kan ikke huske hvilke tal der passes til hvad, men de var 2073, 17.000 og 20.000, så jeg behøver vist ikke bekymre mig om, om det hang sammen med 13, 18 eller 21.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER