patricia

Troede alt var fint til nf

36 indlæg i dette emne

Jeg tænker på dig :kram2

Jeg har en veninde der også fik svaret 1:150 og hun er i dag mor til en dejlig krudtugle som intet fejler :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber det er gået godt i dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber lægen har fået nok. Og at det går bedre i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu klaret natten uden plet blødningen og fostervand jeg er stadigvæk meget øm her til morgen

Men håber hun fik det hun skulle bruge,

Det størrste pluds var dog af jeg så min elsket lille drømme spir,og han/hun lå og holdt sig for ørene :loveshower

Håber alt er i orden,hun ville ringe til mig ligemeget hvad svaret var,og og hvis der ikke var nok til en prøve skulle jeg ha taget en fostervandsprøve,

Herhjemme krydser vi og håber alt vi har og kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kram til dig.

Jeg har selv været der hvor du er nu.

jeg fik i november 2008 selv først foretaget en NF hvor det hele så fint ud, men blodprøven var taget på et forkert tidspunkt så skulle have taget en ny på dagen for scanning. Jeg tænkte ikke så meget over det, men blev en uge efter ringet op af en sygeplejerske for gynækologisk ambulatorium at nu havde de fået svar på blodprøven og når de regnede alle tal sammen igen gav det et risiko tal på 1:51, vi var så heldige at vi kunne komme ud og snakke samme dag hvor det også ville være muligt at få foretaget moderkageprøve hvis det var det vi valgte... Enden blev at vi valgte prøven for vi ville have vished, da vi ikke vide byde vores dreng en evt handicappet lilebror eller søster. Prøven blev så lavet samme eftermiddag.

Da prøven skulle sendes til et andet sygehus fik vi af vide at vi ikke skulle forvente svar før efter en uge... Så vi gik med det for os selv stort set, der var kun få som vidste hvad vi var igennem og kun fordi at de var i nærheden af mig da jeg blev ringet op. Men heldigvis gik der kun 3 dage så havde vi brev med posten om at alt så fint ud og vi ventede en pige... Men indrømmet det var nogle lange dage... og vi fik megen skæld ud i dagene efter svaret når folk hørt at vi havde gået selv med det, men de blev alligevel lettede over det var med positivt udfald... Det positive var jo også at vi allerede vidste kønnet med sikkerhed ved 14+0... Det var så belønning for dage i helvede at vide kønnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram uh ha altså hvor må det ikke være sjovt for jer, jeg krydser så inderligt fingre for at baby intet fejler :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må det her helede godt snart få en ende,jeg kan slet ikke overskue af skulle bare gå og vente på svar fra herlev

Det er sgu ikke rart af gå og være bange for af kigge på ting til den lille ny

For tænk nu hvis svaret er af den vil være et downs barn,så er vores beslutning jo taget og givet videre til

Herlev

Jeg vil slet ikke kunne komme videre i hverdagen hvis vores svar er i den negative ende,hele weekenden har jeg været helt umulig både som kæreste og som mor,for det går mig virkelig på,jeg har bagt og lavet mad hele weekenden

For af tænke på noget andet

Håber de ringer idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at i får svar snart... hvor må det være skrækkeligt at gå rundt og ikke vide om man skal være glad eller ked af det pga graviditeten...

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad jeg har for at i får en god nyhed! :kram :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. Har ikke så meget at tilføje, men kunne ikke forlade tråden uden at give et par af disse :kram :kram :kram

Også mig. Kram til dig, håber på det bedste :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER